CUM FUNCȚIONEAZĂ UN MOTOR ELECTRIC?

E-Tech 100% electric - motor - Renault

tehnologie electrică și componente de motor

Fără cilindri sau pistoane și fără gaze de eșapament... motorul unei mașini electrice este construit pe baza unui set de piese concepute pentru a transforma electricitatea în energie mecanică.

Motorul folosește un curent pentru a genera un câmp magnetic pe partea statică a mașinii (stator), care, pe măsură ce se mișcă, va pune în mișcare o parte rotativă (rotor), acționând astfel roțile vehiculului.

În ultimii 10 ani, concentrându-se pe producția și experiența franceză, Renault a adaptat această tehnologie la provocările de mobilitate de astăzi și de mâine.

cum funcționează un motor electricRenault E-Tech 100% electric?

Descoperă mai jos componentele unui vehicul electric.

E-Tech 100% electric - cum funcționează un motor electric - Renault
    • baterie
      baterie

      Bateria este elementul cheie al vehiculului electric. Aceasta este situată sub podea și stochează energia necesară pentru deplasare. Aceasta determină autonomia și se încarcă atunci când vehiculul este conectat la o stație de încărcare sau la o priză casnică. Prin urmare, vehiculul nu are nevoie de combustibil.

    • sistem de încărcare
      sistem de încărcare

      Cu diferitele sale opțiuni de încărcare, încărcătorul încorporat în vehiculul electric oferă o flexibilitate considerabilă și compatibilitate cu diferitele rețele existente (publice și private): 7,4 kW în curent alternativ monofazat, până la 22 kW în curent alternativ trifazat, până la 130 kW în curent continuu (c.c.) pentru stațiile de încărcare ultrarapidă. CSC* Conectorul de încărcare standard european (sau portul de încărcare), amplasat pe vehicul, este protejat de o clapetă. * CSC: Sistem de încărcare combinat

    • grup motopropulsor
      grup motopropulsor

      Acesta constă dintr-un motor și un reductor care asigură tracțiunea vehiculului prin transformarea energiei electrice în energie mecanică care este transmisă roților. Motorul nostru sincron excitat extern (EESM) oferă un raport excelent putere/dimensiune, cu o performanță ridicată, de 91%. Designul său de rotor înfășurat nu are, prin urmare, un magnet permanent și nu are nevoie de pământuri rare. Reductorul, cu raza sa mare de acțiune, oferă liniaritate și confort la condus la orice viteză.

    • sistem electronic
      sistem electronic

      În timpul condusului, sistemul asigură în mod continuu transferul și conversia CA/CC a energiei electrice între bateria de tracțiune și motorul electric. În schimb, în timpul fazelor de frânare sau decelerare, invertorul ajută la stocarea energiei cinetice recuperate de motor în baterie.

grupul motopropulsor Tehnologia Renault E-Tech 100% electric

Megane E-Tech 100% electric – Renault

platforma CMF-EV a modelului Renault Megane E-Tech 100% electric

Această platformă revoluționară CMF-EV este echipată cu o baterie foarte subțire, de 60 kWh, și cu un motor electric compact, de 160 kW. O podea complet plată, un centru de greutate foarte jos, o distribuție optimizată a greutății și un ampatament mai lung oferă mașinii o agilitate mai mare și spațiu interior mai mare.

E-Tech 100% electric - avantaje - Renault

care sunt avantajele?

Renault E-Tech 100% electric este o tehnologie inovatoare care oferă o experiență unică și intuitivă la volan.

  • Până la 300 km WLTP (baterie de 40 kWh) sau 470 km WLTP (baterie de 60 kWh)
  • Soluții universale de încărcare: CA 7 kW, CA 22 kW, CC 130 kW
  • Pompa de căldură și noul sistem inteligent de recuperare a energiei pentru a maximiza eficiența generală și, prin urmare, autonomia
  • Capacitate de remorcare (900 kg cu frână, 750 kg fără frână) și capacitate suport cutie de acoperiș (80 kg)
E-Tech 100% electric - viziune - Renault

viziunea Renault pentru viitor

Renault depune eforturi pentru îmbunătățirea performanței motoarelor noastre electrice. Dorim să dezvoltăm motoare electrice mai eficiente pentru a reduce consumul și, prin urmare, pentru a îmbunătăți autonomia.

De asemenea, intenționăm să intensificăm producția în fabricile noastre franceze Douai și Cléon.

întrebările tale despre motoarele electrice

află și despre