Aici găsești răspunsurile la întrebările tale.
Te poți înscrie pe formularul de aici și agentul Renault preferat te va contacta în cel mai scurt timp posibil. Alternativ poți merge chiar tu la cel mai apropiat agent și poți solicita testul. În funcție de disponibilitatea automobilului de test vei fi programat la test. Menționăm faptul că efectuarea unui test drive este condiționată de deținerea unui permis de conducere valabil categoria B.
Simplu! Accesează configuratorul nostru online. Poți alege modelul, versiunea, motorizarea precum și echipamentele opționale disponibile. Prețul afișat este prețul de listă al modelului, fără promoții sau reduceri.
Îți oferim garanție 3 ani sau 100.000 de km (oricare dintre ele care se împlinește prima). Poți în schimb să achiziționezi un pachet de garanție extinsă pentru automobilul tău marca Renault.
Nici o problemă. Facem tot posibilul să răspundem la toate întrebările tale.
RCI Leasing Romania ia în considerare veniturile în cazul în care angajatorul are rezidența fiscală în România, însă pentru a putea vedea dacă poți obține finantare, îți recomandăm să iei legatura cu un agent Renault care va transmite cererea de finanțare către finanțator. Un consilier de vânzari îți va prezenta oferta de credit / leasing personalizată cu ajutorul programului de simulare, a pliantelor și brosurilor, îți va oferi informații complete, inclusiv exemple de rate și avans necesar, bazate pe programe informatice de simulare a condițiilor unui credit / leasing.
Soluțiile noastre de finanțare și servicii sunt făcute să răspundă nevoilor tuturor clienților Renault oferind beneficii unice pe piață, precum servicii împachetate, reduceri la achiziție, dobânzi fixe, etc. Vizitează cea mai apropiată reprezentanță, unde consilierii noștri calificați vor fi bucuroși să te ajute.
Cu programul Renault Standard poți opta pentru o finanțare între 12- 60 de luni. Prin programele Renault Easy și Renault Smart, contractul de finanțare este de 36, 48 sau 60 de luni.
Da, ofertele noastre de finanțare sunt disponibile pentru achiziționarea oricărui model Renault, inclusiv mașini electrice, cum ar fi Renault Megane E-Tech 100% electric.
Sigur, asigurările se încheie la sediul agentului de la care ridici vehiculul.
Poți alege una dintre pachetele disponibile și compara avantajele acestora.
Simplu, intră în contul tău MY Renault și urmează pașii descriși acolo.
În cazul în care deții mai multe autovehicule, le poți introduce în garajul virtual, în același cont.
În fiecare lună îți pregătim oferte speciale pentru anumite modele și versiuni. Acestea sunt disponibile în pagina dedicată de promoții. În cazul în care Programul Rabla se află în desfășurare la momentul vizitei tale pe site-ul nostru promoțiile vor fi afișate sub pagina de promoții în Programul Rabla.
Afișăm pentru fiecare promoție perioada de valabilitate. Dacă vei decide să achiziționezi un automobil marca Renault până la data respectivă, de la oricare dintre agenții Renault de pe teritoriul României, vei beneficia de prețul afișat pentru modelul și versiunea respectivă.
Din rațiuni legate de modalitatea de afișare pe site este posibil să existe modele și/sau versiuni pe care nu le afișăm pe site. Poți cere o ofertă personalizată pentru modelul și versiunea respectivă folosind formularul acesta sau contactând orice agent din rețeaua Renault.
Timpul de livrare a unui automobil Renault variază în funcție de numărul și varietatea modelelor existente pe stoc la momentul când efectuezi comanda precum și de modalitatea de achiziție (numerar sau finanțare, prin Programul Rabla sau nu). Acesta poate varia între cateva zile și câteva luni. Pentru a afla data aproximativă de livrare a unui automobil îți recomandăm să apelezi la agentul preferat din rețeaua Renault. În cazul în care ești interesat de un automobil cu livrare rapidă din stoc, poți consulta platforma noastră de vânzări de mașini online.
Poți achiziționa un automobil marca Renault fie cu plata prin numerar (transfer bancar) fie prin finanțare. Îți punem la dispoziție inclusiv oferte rapide și eficiente de finanțare prin partenerul nostru RCI. Poți estima rata lunară folosind simulatorul de rate online disponibil in fiecare pagină de model Renault.
Nu, vehiculele se comercializează prin rețeaua de agenți. Îți recomandăm să apelezi la agentul preferat din rețeaua Renault sau te poți înscrie pe formularul de aici și vei fi contactat în cel mai scurt timp.
Prin Programul Rabla se pot achiziționa vehicule cu noxe emise de maximum 160g CO2/km în regim WLTP.
Pentru mai multe detalii despre Programul Rabla si conditiile de eligibilitate, te rugam sa consulti aceasta pagina.
Pentru a descoperi ofertele Renault prin Programul Rabla, poti accesa aceasta pagina.
Pentru a solicita oferta prin programul Rabla, completează formularul de aici și vei fi contactat în cel mai scurt timp.
Foarte simplu! Completează formularul de mai jos sau apelează Vocea Clientului Renault la numărul 021 203 88 58.
Pentru o problemă tehnică urgentă, îți recomandăm să contactezi cea mai apropiată unitate service.
Îți recomandăm să apelezi reparatorul autorizat preferat din rețeaua Renault sau te poți înscrie pe formularul de aici și vei fi contactat în cel mai scurt timp.
Manualul de utilizare Renault este disponibil în platforma MY Renault.
Manualul de utilizare conține o descriere a modelului pe baza specificațiilor sale tehnice la momentul redactării. Manualul acoperă toate tipurile de echipamente (atât standard, cât și opționale) instalate pe vehicul, dar cu toate acestea, disponibilitatea acestora pe vehicul depinde de configurație, opțiunile selectate și țara de livrare.
În caz de pană imobilizantă, poți beneficia de serviciile Renault Asistență la nr. de telefon: 0248 500 505 sau dacă suni din afara țării: 00 40 248 500 505.
Acum ai la dispoziție Serviciile Renault de Asistență Rutieră Plus care se adresează autovehiculelor cu vârsta cuprinsă între 0 ani și 10 ani și este valabil în România și Europa. Contractul Assistance Revolving cu durata de 1 an poate fi achiziţionat la cumpărarea vehiculului nou de la agentul Renault sau oricând în perioada cuprinsă între 0 şi 10 ani, on-line aici.
Contractul Assistance Revolving cu durata de 3 ani poate fi achiziționat de CLIENT exclusiv la cumpararea vehiculului nou.
Pentru autovehiculele care fac deja obiectul unui contract de Assistance Revolving și se află în pană imobilizantă pe teritoriul României și în țări din UE, serviciul Renault Asistența Rutieră Plus este accesibil la numărul de telefon 0248 500 551, 24/24 ore, 7 zile pe săptămână, 365 zile pe an.
Martorul roșu aprins la bord indică faptul că trebuie să oprești mașina și să iei legătura cu cel mai apropiat reparator autorizat Renault. Datele de contact le găsești aici sau caută în Rețeaua Renault.
Chiar și atunci când martorul este portocaliu, nu este posibilă identificarea de la distanță a defecțiunii. Pentru a stabili dacă se poate repara în garanție, trebuie să contactezi cel mai apropiat reparator autorizat Renault. Specialiștii fac o verificare riguroasă/diagnosticare și, abia după aceea, în baza constatării, pot propune soluția de remediere, pot să explice cauzele și modalitatea de rezolvare.
De asemenea, poți contacta Vocea Clientului Renault la nr de telefon 021 203 88 58 de luni până vineri între 08:00 - 20:00 și sâmbata între 08:00 - 16:00 cu excepția zilelor de sărbătoare legală.
Descoperă accesoriile disponibile în secțiunea « Accesorii ».
Reparatorul autorizat Renault îți stă la dispoziție pentru a te ajuta să descoperi întreaga gamă de accesorii care pot fi montate pe mașina ta. Programează-te în service aici.
Da, transferul dreptului de proprietate asupra vehiculului nu modifică condițiile de aplicare a garanției contractuale a vehiculului nou Renault.
Pentru vehiculele achiziționate înainte de anul 2012, codul Radio este notat în carnetul de întreținere și service.
Pentru vehiculele achiziționate după anul 2012, codul Radio este înscris numai în factura vehiculului. Daca nu mai ai aceste documente, te poți adresa unui reparator autorizat Renault. Unitățile service dispun de o aplicație care le permite să vizualizeze codul, în baza datelor de identificare ale mașinii și ale documentelor din care rezultă că sunteți proprietarul vehiculului.
Mașina este un vehicul complex din punct de vedere tehnic și prin urmare, particularitatea comenzii pieselor de schimb Renault se face verificând după numărul de identificare al vehiculului în documentația tehnică disponibilă la reparatorul autorizat Renault. În unele cazuri, poate fi necesară o verificare a vehiculului pentru a determina reperul corect. Consilierii service te vor ajuta cu toate informatiile necesare, inclusiv disponibilitatea în stoc și termenele de livrare.
Aceste informații îți pot fi oferite numai de către unitatea service care a realizat intervențiile asupra vehiculului în baza documentelor auto. De asemenea te poți adresa unui reparator autorizat Renault în vederea efectuării unui control amănunțit al vehiculului.
Datele mobile ale navigatorului nu se pot utiliza ca Hotspot.
Sistemele de navigație care nu au funcția Android auto instalată din fabricație nu pot beneficia de instalarea funcției post vânzare. Componentele hardware și software ale sistemului nu permit instalarea.
SD-Card-ul sistemului de navigație R-Link 1, nu se formatează deoarece acesta conține date care ajută aplicația R-Link Toolbox să identifice ce hărți sunt instalate pe SD-Card și dacă sunt versiuni superioare disponibile pentru actualizare.
Din motive de siguranță, producătorul a decis că sistemul de navigație R-Link 2, să nu permită vizualizarea fișierelor video în timp ce autovehiculul se deplasează.
Da, pentru a instala aplicații pe sistemul de navigație este necesar să accesezi R-Link Store (din site-ul www.renault.ro).
Nu uita că anumite aplicații sunt contra-cost.
Prelungirea serviciilor de conectivitate, se realizează prin intermediului MY Renault, secțiunea R-Link Store.
Viteza de internet a sistemului de navigație R-link 2 este 3G.
În interiorul fiecărui vehicul echipat cu sistem de navigație R-link 1 și R-link 2 se află un modem cu o cartelă SIM de date.
Furnizorul Orange
Nu se poate înlocui cartela SIM a vehiculului.
Mobilize Financial Services este entitatea financiară a Grupului Renault. Soluțiile noastre de finanțare și servicii sunt făcute să răspundă nevoilor tuturor clienților Renault oferind beneficii unice pe piață, precum servicii împachetate, reduceri la achiziție, dobânzi fixe, etc. Vizitează cea mai apropiată reprezentanță, unde consilierii noștri calificați vor fi bucuroși să te ajute.
Prin soluțiile financiare existente, în funcție de alegerea dvs. puteți să vă finanțați vehiculul nou Renault pentru o durată cuprinsă între 12 și 60 de luni.
Da, ofertele noastre de finanțare sunt disponibile pentru achiziționarea oricărui model Renault, inclusiv mașini electrice, cum ar fi Renault Scenic E-Tech 100% electric.
Creditul Auto este o soluție de finanțare cu garanție mobiliara asupra vehiculului. Clientul este proprietarul vehiculului și poate alege o durată de finanțare de 36-60 de luni și un avans începând cu 0%. Pachetul de servicii Mobilize Financial Services include următoarele: garanție extinsă, servicii de întreținere, ITP și asistență rutieră.
Prin achiziția unui credit auto pentru finanțarea unui vehicul Renault, poți ajusta durata finanțării pentru a se potrivi bugetului personal, cu sau fără avans. Poți solicita să achiți împrumutul anticipat, parțial sau integral, în orice moment al perioadei de finanțare.
Leasingul financiar este operațiunea prin care o parte, denumită locator/finanțator, transmite pentru o perioadă determinată unui locatar/utilizator dreptul de folosință asupra unui bun al cărui proprietar este, contra unei sume periodice denumită rată de leasing.
La sfârșitul contractului de leasing sunt mai multe opțiuni: reeșalonarea sau refinanțarea valorii reziduale, vânzarea vehiculului către dealer și folosirea sumei rămase drept avans către o mașină nouă, sau plată integrală.
Produsele de leasing financiar ale Mobilize Financial Services pot fi cu valoare reziduală flexibilă și servicii (revizii și ITP incluse, garanție extinsă și asistență rutieră) sau clasice (leasing esential).
Spre deosebire de un produs clasic, unde toate ratele sunt egale (inclusiv ultima rată), în cazul leasingului financiar pe care ți-l propunem, valoarea reziduală determină un efort mai mic pe durata contractului și mai multe opțiuni de terminare a contractului de leasing.
Noi oferim această « plasa de siguranță » pentru a-ți oferi o rată lunară mai mică și mai multă ușurință la achiziția unui automobil nou. În plus, este produsul de finanțare care include garanția extinsă și reviziile.
Produsul de tip leasing financiar este o soluție de finanțare flexibilă unde înmatricularea autovehiculului se efectuează pe numele clientului la finalul contractului dacă acesta optează pentru plata integrală a valorii reziduale, spre deosebire de creditul auto clasic unde înmatricularea se realizează de la începutul contractului pe numele clientului.
Poti găsi informații despre actele necesare aici.
Leasing operațional este soluția simplă și rapidă de mobilitate pentru persoane juridice interesate doar de utilizarea unui autovehicul. Valoarea chiriilor este determinată de durata contractului, kilometrajul dorit și prima chirie majorată.
La leasingul financiar utilizatorul devine proprietar fiscal al bunului la începutul contractului și proprietar de drept la finalul acestuia; iar leasingul operațional – de obicei se identifică cu închirierea și neglijează aspectul de transfer al proprietății cu accent pe asigurarea folosinței, a mobilității pe toată durata de leasing.
Dacă autovehiculul este nou, acesta se va asigura la valoarea de achiziție, la care se adaugă, dacă este cazul, valoarea echipamentelor montate până la momentul livrării. Dacă autovehiculul nu este nou, acesta se va asigura la o valoare ajustată cu coeficientul de uzură conform calculului asiguratorului.
Dacă acestea au fost incluse în factura inițială de achiziție a mașinii acestea sunt incluse în asigurare. Dacă acestea se montează pe mașină ulterior livrării mașinii, trebuie să anunțați la Mobilize Financial Services/Asigurator și se vor include în asigurare cu primă suplimentară.
Apelează 021 201 20 00 (Call Center).
Asigurarea Casco acoperă suplimentar față de asigurarea Casco Daună Totală următoarele riscuri principale:
● avarii provocate de:
- calamităţi naturale;
- ciocniri, loviri, izbiri, zgârieri, căderi, căderi de corpuri pe autovehicul, derapări, răsturnări;
- incendiu, trăsnet, explozie (inclusiv din cauze tehnice); - avarii partiale ca urmare a unui accident rutier din culpa exclusivă a unor terţe persoane aflate în afara autovehiculului asigurat, identificate și care au încheiată o asigurare obligatorie de răspundere civilă auto, valabilă la data producerii prejudiciului.
● furtul parţial al autovehiculului, precum și avarii produse acestuia ca urmare a furtului sau a tentativei de furt.
● avarii provocate de autori necunoscuți sau prin vandalism.
Da! Polița CASCO te va despăgubi pe tine, în cazul în care ești vinovat de un accident, în timp ce polița RCA îi va despăgubi pe terții care au suferit daune în urma accidentului provocat de tine. Polița RCA este obligatorie pentru toate autovehiculele înregistrate sau înmatriculate în țara noastră.
Sistemul bonus-malus influențează prima de asigurare în funcție de daunalitatea înregistrată în perioada de referință. În situaţia în care în perioada de referință nu au fost înregistrate daune plătite, la reînnoirea poliței RCA veți beneficia de un bonus, respectiv o reducere a primei de asigurare. În situația în care în perioada de referință au fost înregistrate daune plătite, la reînnoirea poliței RCA veți fi penalizat prin aplicarea unui malus, respectiv majorarea primei de asigurare. Malusul se aplică la reînnoirea poliţei de asigurare în anul următor celui în care au fost plătite daune pe baza poliței RCA.
Această asigurare oferă protecție pentru tine și beneficiari. În caz de deces sau invaliditate totală permanentă vei beneficia de plata sumei asigurate conform condițiilor de asigurare.
În cazul invalidității totale temporare beneficiarii vor încasa o indemnizație lunara fixa pe o perioadă de maxim 12 luni conform condițiilor de asigurare.
NU AI GĂSIT RĂSPUNSUL LA ÎNTREBARE?
CAUȚI INFORMAȚII?
află mai multe despre modelele, accesoriile, serviciile sau ofertele noastre.
solicită informațiiAI NEVOIE DE AJUTOR?
stabilește o programare în service la reparatorul tău autorizat Renault.
programează-te în service