vehicule echipate cu
Tehnologia Renault E-Tech 100% electric
vehicule E-Tech 100% electric
Modelul E-Tech 100% electric este una dintre soluțiile Renault pentru provocările actuale ale mobilității. Cunoștințele experților noștri se bazează pe 10 ani de experiență atât în dezvoltarea vehiculelor electrice, cât și în furnizarea de asistență zilnică prin intermediul rețelei noastre de reprezentanțe.
Condusul unui vehicul Renault E-Tech 100% electric înseamnă să te bucuri de un condus rapid și fluent, fără a produce emisii nocive sau de CO2.
Ai libertatea de a intra în zonele cu emisii scăzute, deoarece utilizarea unei mașini echipate cu tehnologie Renault E-Tech 100% electric nu emite poluanți*.
* conform standardului WLTP
Ca urmare a încărcării electrice exclusive la domiciliu sau la punctele publice de încărcare, o „încărcare completă” este de trei ori mai rentabilă decât un „rezervor plin” într-un vehicul cu motor termic. Întreținerea este cu până la 30 % mai puțin costisitoare, deoarece componentele durează mai mult.
Deplasare mai lină și reacții mai rapide decât la un vehicul cu motor termic. Capacitatea de reacție a motorului vehiculelor Renault E-Tech îmbunătățește plăcerea de a conduce.
O mașină electrică este silențioasă la pornire și când rulează la peste 30 km/h. Călătorii fără zgomot și vibrații.
Vehiculele Renault E-Tech se bazează pe experiența noastră în proiectarea mașinilor electrice. Din 2012 și odată cu lansarea modelului Renault Zoe, Renault s-a dovedit a fi un pionier în domeniul vehiculelor electrice.
Totul este mai simplu și mai plăcut la volanul unui vehicul electric.
Consultă toate răspunsurile la întrebările frecvente. Te vor ajuta să te bucuri de o experiență de condus mai plăcută și să asiguri întreținerea corespunzătoare mașinii tale Renault. În secțiunea „Întrebări frecvente” și în paginile dedicate fiecărui subiect, vei găsi răspunsuri simple la întrebările despre autonomie, baterie, timpul de încărcare și soluțiile de încărcare.
Principalele motive pentru care este recomandat să optezi pentru propulsia electrică sunt:
Autonomia bateriei depinde de tipul bateriei, precum și de motorul electric cu care este asociată.
Bateria are o capacitate exprimată în kWh. Această capacitate este similară cu capacitatea unui rezervor de combustibil. Motorul electric utilizează mai mult sau mai puțin capacitatea bateriei, în funcție de modelul vehiculului, greutatea și dotările opționale.
Autonomia variază și în funcție de alți factori externi, cum ar fi tipul de drum, viteza, temperatura și chiar stilul de condus.
Bazându-se pe inovații în cercetare și dezvoltare, vehiculele echipate cu motorizare Renault E-Tech 100% electric beneficiază de tehnologii cum ar fi pompa de căldură sau sistemul de climatizare prealabilă, destinate optimizării autonomiei.
Renault oferă vehicule cu diferite niveluri de autonomie, pentru a răspunde celor mai diverse cerințe cotidiene:
Bine de știut:
Modul ECO al vehiculului adaptează diferite setări, astfel încât să beneficiezi de o autonomie mai mare.
Utilizarea pompei de căldură* reduce, de asemenea, semnificativ consumul de energie necesar pentru încălzirea vehiculului și, astfel, maximizează autonomia în deplasare.
* în funcție de model și versiune
Timpul de încărcare al unui vehicul depinde de:
Poți consulta timpii de încărcare specifici fiecărui vehicul electric Renault pe pagina despre încărcare.
Bine de știut: timpul de încărcare nu este liniar. Viteza de încărcare variază în funcție de starea de încărcare a bateriei și de temperatură. De exemplu, încărcarea finală de 20% va dura mai mult. Acesta este motivul pentru care, la o stație de încărcare rapidă, ar trebui să eviți încărcarea zilnică cu peste 80%. De asemenea, este mai bine să te asiguri că nivelul bateriei nu scade sub 15%.
Prețul pentru încărcarea unui vehicul electric variază între vehicule, între încărcarea de acasă și puncte de încărcare și depinde de costul energiei electrice.
Pentru a calcula costul, trebuie să cunoști următoarele:
Consumul unui vehicul electric depinde de mai mulți factori, cum ar fi greutatea vehiculului, tipul de drum și stilul de condus, pentru a numi doar câțiva.
Aceste elemente sunt reproduse în timpul unei proceduri europene cunoscute ca WLTP pentru stabilirea consumului și a autonomiei.
Deși nu este posibil să se furnizeze o cifră globală pentru toate vehiculele electrice, se poate oferi totuși o medie pentru fiecare model de vehicul. Megane E-Tech 100% electric consumă aproximativ 15,5 kWh/100 km în ciclul de certificare WLTP (spre deosebire de aproximativ 6 l/100 km pentru un echivalent pe benzină).
Este interesant de observat că la un vehicul electric consumul poate fi controlat folosind diverse tehnologii încorporate, cum ar fi modul ECO.
Răspunsul este da, potrivit unui studiu publicat pe 21 aprilie 2020 de Transport & Environnement (T&E), o organizație europeană care include aproximativ cincizeci de ONG-uri. Acest studiu analizează vehiculele diesel, pe benzină și electrice într-o serie de scenarii diferite. Oricare ar fi scenariul, constatarea este aceeași. Vehiculele Electrice emit mai puțin CO2.
În cel mai bun caz, cu până la 81% mai puțin.
Deși este adevărat că fabricarea unui vehicul electric are un impact mai mare privind carbonul decât fabricarea unui vehicul cu motor termic, odată intrat în circulație, emisiile sale de CO2 sunt zero și emisiile sale de particule sunt scăzute. Amprenta de carbon a unui vehicul electric scade pe tot parcursul vieții sale.
află și despre