tehnologie E-Tech hybrid, consum redus
Motorizările noastre full hybrid și plug-in hybrid contribuie la reducerea consumului de carburant prin gestionarea electronică inteligentă a diferitelor motoare.
Componentele electrice și termice funcționează independent sau împreună, după cum este necesar, pentru a reduce consumul de carburant.
comparație
E-Tech full hybrid |
E-Tech plug-in hybrid | |
---|---|---|
reducere consum de combustibil | până la 40% | până la 75% |
mod electric în oraș | până la 80% | până la 100% |
viteză în modul electric | maxim 130 km/h** | maxim 135 km/h |
autonomie în modul electric | până la 5 minute | până la 50 km* |
capacitate baterie în kWh | maxim 2 kW | maxim 10,4 kW |
încărcare la priză sau la o stație de încărcare | nu | da |
recuperare energie | da | da |
pornire în modul electric | da | da |
tehnologie | 1 baterie de tracțiune + 2 motoare electrice + 1 motor termic + 1 cutie de viteze automată |
1 baterie de tracțiune + 2 motoare electrice + 1 motor termic + 1 cutie de viteze automată |
*WLTP
** în funcție de model și versiune
Modelele complet hibride au fost concepute pentru optimizarea deplasărilor și ușurarea vieții de zi cu zi. Benzină, electricitate, „autonomie”... iată câteva informații cheie despre tehnologia E-Tech full hybrid.
economie de combustibil
Principala diferență la vehiculele cu motor termic este în economiile de carburant. Acestea pot fi de până la 25% la așa-numitele deplasări „mixte” (în mediul rural pe drumuri libere), iar aceste economii pot ajunge până la 40% în oraș.*
*Date de referință WLTP
gestionarea consumului
Comutarea între diferitele moduri de tracțiune (electric, hibrid și termic) ajută vehiculele full hybrid să consume mai puțin carburant decât modelele echivalente cu motor termic.
Consumul este optimizat prin trecerea automată de la un mod la altul și prin utilizarea frânării cu recuperarea energiei. Sistemul de gestionare a energiei automobilului controlează permanent și autonom consumul.
soluția electrică
În cazul unui vehicul full hybrid, vorbim despre timpul petrecut în modul de condus electric, și nu despre autonomie.
În cazul unui vehicul E-Tech full hybrid, bateria se reîncarcă în funcție de cât de mult frânezi și încetinești, ceea ce înseamnă că timpul total de condus nu poate fi calculat. Cu toate acestea, estimăm că timpul de condus electric poate acoperi până la 80% din deplasările tale urbane.
consumul vehiculelor E-Tech full hybrid
*standard WLTP
Autovehiculele plug-in hybrid au același design al motorizărilor ca vehiculele full hybrid: 2 motoare electrice + un motor termic. Pentru vehiculele plug-in hybrid, motoarele sunt combinate cu o baterie reîncărcabilă de capacitate mai mare, care poate fi reîncărcată de la rețea. Această combinație reduce considerabil consumul zilnic de carburant.
ecologie și consum
Un vehicul plug-in hybrid poate reduce emisiile de CO2 cu până la 75% (în ciclu WLTP) și până la 100% în cazul în care conduci în modul 100% electric. Dacă nu conectezi vehiculul la priză, acesta va funcționa ca un full hybrid, dar cu un consum mai mare datorită greutății bateriei.
autonomie în modul electric
Vehiculele Renault plug-in hybrid au o autonomie de până la 50 km*. În ceea ce privește un vehicul electric, această autonomie va depinde de mai mulți factori, cum ar fi stilul de condus sau topografia drumului. Prin urmare, pe un drum rapid, autonomia va fi, de obicei, între 25 și 40 km.
*în ciclu mixt WLTP
mod de încărcare
Vehiculele plug-in hybrid se încarcă în cea mai mare parte în timp ce conduci (prin frânare cu recuperarea energiei) sau la o stație de încărcare.
Când bateria este descărcată, acestea funcționează ca un vehicul complet hibrid, energia cinetică generată ajutându-te să recuperezi până la 10% din capacitatea bateriei.
consumul la vehiculele Renault E-Tech plug-in hybrid
Vehiculele plug-in hybrid oferă economii mai mari de carburant decât cele full hybrid.
*standard WLTP
funcțiile „E-Nav” și „condus hibrid predictiv”
Tehnologia E-Tech este asociată cu funcția Hybrid Predictive Driving (condus hibrid predictiv) pentru a ajuta la optimizarea încărcării bateriei în funcție de destinație.
În funcție de locul în care te afli, mașina determină exact când va trece printr-un oraș sau va întâlni o anumită topografie și știe când să utilizeze condusul termic, hibrid sau 100% electric. Acest lucru îmbunătățește consumul de carburant și autonomia, precum și performanța vehiculului.
*în funcție de vehicul.
modul E-Save
Cu modul E-Save, alegi să păstrezi cel puțin 40% din autonomia electrică a vehiculului pentru a fi utilizată în cel mai bun moment.
preîncălzirea habitaclului (vehicul plug-in hybrid)
În ceea ce privește un vehicul electric, poți preîncălzi habitaclul iarna și porni aerul condiționat vara, folosind aplicația My Renault, în timp ce îți reîncarci vehiculul. Începe ziua cu o autonomie maximă și un vehicul care este gata de rulare.
întrebările tale despre consumul unui vehicul hibrid
Bateria de tracțiune este utilizată pentru a stoca energia necesară funcționării unui vehicul hibrid atunci când conduci în modurile hibrid și 100% electric.
Se reîncarcă în 3 moduri:
Ca și în cazul vehiculelor electrice, Renault reciclează bateriile utilizate în gama sa hibridă printr-o colaborare cu parteneri industriali specializați.
află și despre