Află mai multe detalii despre sistemul multimedia R-LINK Evolution
Procedura de asociere a telefonului mobil cu sistemul R-LINK poate fi efectuată de pe telefon și din sistemul R-LINK. Această procedură poate fi diferită în funcție de modelul telefonului utilizat.
Observație: Nu încerca cele două proceduri în același timp. Acest lucru va face imposibilă conectarea prin Bluetooth.
Metoda 1: Realizarea asocierii de la telefonul Android
Observație: Este posibil să apară un mesaj care îți cere să introduci codul Bluetooth pe dispozitive Samsung. În acest caz, introdu numărul afișat pe ecranul sistemului R-LINK.
Metoda 2: Realizarea asocierii de la sistemul R-LINK
Telefonul Android este asociat cu sistemul R-LINK.
Procedura de asociere a telefonului mobil cu sistemul R-LINK poate fi efectuată de pe telefon și din sistemul R-LINK. Această procedură poate fi diferită în funcție de modelul telefonului utilizat.
Observație: Nu încerca cele două proceduri în același timp. Acest lucru va face imposibilă conectarea prin Bluetooth.
Pentru orice tip de dispozitiv, primul pas esențial este activarea funcției Bluetooth de la R-LINK:
Metoda 1: realizarea asocierii de la iPhone
Pagina principală > Meniu > Telefon > Mesajul „Gestionare dispozitive” > NU > „+” (în partea din dreapta jos a ecranului) > „Activare vizibilitate R-LINK”: R-LINK devine vizibil timp de 300 de secunde.
Metoda 2: realizarea asocierii de la sistemul R-LINK
Telefonul iPhone este acum asociat cu sistemul R-LINK.
Pasul 1: Asigură-te că telefonul este compatibil cu sistemul R-LINK Evolution. Pentru a face acest lucru, accesează secțiunea Telefon din meniu, apasă pe Setări, apoi pe gestionare dispozitive. Verifică dacă telefonul apare în lista dispozitivelor asociate.
Observație: Dacă întâmpini probleme la asocierea telefonului, consultă întrebarea frecventă „Nu pot să asociez telefonul cu sistemul R-LINK Evolution” din aceeași secțiune de ajutor.
Pasul 2: Pentru a începe un apel, accesează meniul telefonului și atinge agenda. Contactele sunt importate automat în ecranul sistemului R-LINK Evolution. Selectează contactul pe care dorești să-l apelezi și atinge numărul, pentru a activa apelul.
Observație: Dacă lista contactelor sistemului R-LINK Evolution este goală deși ai efectuat în mod corespunzător procesul de asociere, asigură-te că pe telefon contactele sunt salvate în memoria telefonului, nu pe cartela SIM. Pentru a putea apărea pe ecranul sistemului R-LINK Evolution, contactele trebuie salvate pe telefon, nu pe cartela SIM.
Pasul 1: Asigură-te că telefonul este compatibil cu sistemul R-LINK Evolution. Pentru a face acest lucru, accesează secțiunea Telefon din meniu, apasă pe Setări, apoi pe Gestionare dispozitive. Verifică dacă telefonul apare în lista dispozitivelor asociate.
Observație: Dacă nu reușești să asociezi telefonul, consultă întrebarea frecventă „Nu pot asocia telefonul cu sistemul R-LINK Evolution” din aceeași secțiune de ajutor
Pasul 2: După ce telefonul este asociat cu sistemul R-LINK Evolution, accesează meniul multimedia și apasă pe Media. Selectează sursa audio „Bluetooth” și selectează muzica de pe telefon.
Pasul 1: Asigură-te că telefonul este asociat corespunzător cu sistemul R-LINK Evolution. Pentru a face acest lucru, accesează secțiunea Telefon din meniul principal, apasă pe Setări și apoi pe Gestionare dispozitive. Verifică dacă telefonul apare în lista dispozitivelor asociate.
Observație: Dacă nu reușești să asociezi telefonul, consultă întrebarea frecventă „Nu pot asocia telefonul cu sistemul R-LINK Evolution” din aceeași secțiune de ajutor
Pasul 2: Dacă telefonul este asociat corespunzător, dar tot nu poți efectua apeluri, verifică dacă contactele sunt salvate direct pe telefon, nu pe cartela SIM.
Pentru a putea apărea pe ecranul sistemului R-LINK Evolution, contactele trebuie salvate pe telefon, nu pe cartela SIM.
Observație: Dacă tot nu poți efectua apeluri, este posibil să existe o problemă de compatibilitate și îți recomandăm să apelezi serviciul de Asistență clienți. Pentru a ajuta la rezolvarea problemei întâlnite, precizează că ai efectuat deja pașii de mai sus.
Pasul 1: Dacă nu reușești să asociezi telefonul cu sistemul R-LINK Evolution, efectuează pașii de asociere (pentru iPhone, Android și Windows Phone) care se regăsesc în aceeași secțiune de ajutor.
Pasul 2: Dacă procesul de asociere tot nu funcționează, testează compatibilitatea, cu ajutorul serviciului nostru online de verificare a compatibilității
Pentru a efectua un test trebuie să știi:
Secțiunile specifice din pagina testului de compatibilitate explică unde se regăsesc aceste informații.
Pasul 3: Nu găsești rezultate pozitive în testul online de compatibilitate sau nu găsești versiunile în listă:
Este posibil ca actualizarea sistemelor să rezolve problema și să poți asocia telefonul. În caz contrar, apelează serviciul de Asistență clienți și precizează că ai efectuat deja pașii de mai sus, pentru a permite rezolvarea problemei.
Dacă rezultatul testului de compatibilitate online este pozitiv, înseamnă că procesul de asociere trebuie să funcționeze și că s-ar putea să existe o problemă mai specifică. Apelează serviciul de Asistență clienți și precizează că ai efectuat deja pașii de mai sus, pentru a te putea ajuta cât mai bine putem.
Activarea comenzii vocale Android Auto™: Discută cu Google™.
Metoda 1: Ține apăsat butonul „Apăsare pentru vorbire” până se aude un sunet.
Metoda 2: Atinge pictograma „microfon” aflată în colțul din dreapta sus al ecranului Android Auto™. Se va auzi un sunet.
Metoda 3: Spune cuvintele „Ok Google”, iar Android Auto™ se activează.
Apoi poți adresa mai multe întrebări și controla prin voce anumite aplicații, cum ar fi efectuarea unui apel, redarea de muzică, trimiterea și răspunsul la mesaje text, utilizarea hărților și configurarea traseelor, crearea de notificări etc.
Exemplu: „Call 'nume contact'”, „Send a message to 'nume contact'”, „Create a route for 'adresă'”, etc.
De reținut: Apelurile telefonice sunt efectuate prin sistemul audio al autovehiculului, utilizând sistemul R-LINK Evolution. Cu toate acestea, comanda vocală nu poate trece prin sistemul audio, în cazul conectării la Android Auto™. Este posibil ca sursa problemei să fie telefonul. În acest caz, contactează serviciul de asistență pentru utilizatori al producătorului telefonului.
1. De pe telefon:
2. Din autovehicul:
Când autovehiculul este oprit, deblochează ecranul telefonului și conectează-l la sistemul multimedia R-LINK Evolution al autovehiculului Renault, utilizând un cablu USB compatibil.
Pe ecran apare un mesaj care te întreabă dacă dorești să pornești Android Auto™. Apasă pe da, apoi apasă pe butonul Android Auto™ aflat în partea inferioară din mijlocul ecranului, pentru a accesa pagina principală.
Apare un alt ecran, care te invită să consulți telefonul.
3. De pe telefon:
Urmează pașii indicați pe ecranul telefonului. Pentru o experiență optimă, recomandăm să accepți toate autorizațiile și solicitările.
4. Din autovehicul
Din ecranul R-LINK Evolution, apasă pe butonul aflat în partea inferioară din mijlocul ecranului „Android Auto™”, apoi accesează pagina principală Android Auto™.
Observație: Pentru a evita orice fel de probleme, recomandăm ca telefonul și cablul USB să fie de aceeași marcă.
În timpul conectării telefonul nu poate fi utilizat.
Pentru a vedea dacă autovehiculul Renault este compatibil*:
*Disponibil în funcție de model. Pentru informații suplimentare despre fiecare model Renault echipat, accesează pagina autovehiculului de pe site.
Pentru a utiliza Android Auto™ trebuie să ai un telefon echipat cu Android 5.0 (Lollipop) sau o versiune ulterioară.
RENAULT testează diferite telefoane, pentru a se asigura că sunt compatibile. Această gamă include unele modele echipate cu Android 5..0 sau o versiune ulterioară, care nu sunt acceptate de Android Auto™ pentru sistemul R-LINK Evolution.
În secțiunea manualului de utilizare descrisă în continuare în pagina de ajutor găsești lista telefoanelor testate de Renault Engineering, în format PDF.
Pentru a te asigura că telefonul este compatibil cu sistemul Android Auto™, îți recomandăm să actualizezi toate aplicațiile instalate pe acesta.
Instalează aplicațiile următoare:
Android Auto™ dispune de 4 aplicații native:
De pe telefon, accesând magazinul Google Play poți să instalezi aplicații suplimentare compatibile cu Android Auto™, cum ar fi WhatsApp™ sau Spotify™.
Observație: Numai aplicațiile certificate de Google și descărcate pe telefon pot fi utilizate împreună cu Android Auto™ în timpul deplasării.
Mai jos poți vedea lista comenzilor compatibile cu Android Auto™:
Revenirea la sistemului R-LINK Evolution din Android Auto™:
Metoda 1:
Metoda 2:
Combină Android Auto™ și R-LINK Evolution în același ecran:
Apoi poți accesa playerul audio preferat (Spotify, Google Music) din Android Auto™ și sistemul de navigație R-LINK Evolution. Sau poți afișa sistemul de navigație Android Auto™ (Hărți Google) și asculta postul de radio FM al sistemului R-LINK Evolution.
Observație: Nu pot fi activate în același timp 2 funcții similare. Nu poți activa Hărți Google în Android Auto™ și sistemul de navigație R-LINK Evolution.
Iată pașii care trebuie urmați pentru anularea asocierii cu sistemul R-LINK:
Dacă dorești să ștergi un dispozitiv salvat în lista sistemului R-LINK:
Iată pașii care trebuie urmați pentru descărcarea și instalarea aplicației Coyote pe sistemul R-LINK:
Iată pașii care trebuie urmați pentru transferarea pachetului Coyote pe un alt autovehicul:
Observație: După confirmarea solicitării de transfer, operația nu mai poate fi anulată. Nu este posibilă transferarea unui pachet din vehiculul de destinație în vehiculul sursă.
Pachetele care conțin TomTom Live sau TomTom Traffic nu pot fi transferate, deoarece aparțin abonamentului autovehiculului.
În cazul în care Coyote Series nu mai funcționează este posibil ca perioada de încercare de 3 luni să fi expirat.
Poți vedea dacă abonamentul mai este valabil în magazinul R-LINK. (Consultă întrebarea frecventă „Cum pot accesa magazinul R-LINK?” dacă ai nevoie de ajutor.)
În magazinul R-LINK, accesează secțiunea „Aplicațiile și serviciile mele”, pentru a vedea starea abonamentelor la serviciile cu conectare online.
Dacă perioada de încercare de 3 luni a expirat, o poți prelungi achiziționând versiunea completă, disponibilă în secțiunea Catalog.
Dacă ai un abonament valabil, dar Coyote tot nu funcționează, vezi dacă este activată opțiunea partajare date a autovehiculului, din sistemul R-LINK Evolution: Meniu principal/Servicii/Setări/Partajare date. Coyote este funcțional numai dacă este activată partajarea datelor.
Dacă problema persistă, apelează pentru ajutor serviciul de Asistență clienți și precizează că ai urmat deja această procedură.
Pentru a activa versiunea de încercare Coyote Series, cu o valabilitate de 3 luni, trebuie activată conectivitatea autovehiculului.
Pentru a vedea dacă autovehiculul este activ, consultă dacă în sistemul R-LINK Evolution butonul „Activează serviciile mele” apare în partea inferioară a ecranului, în meniul principal.
Dacă butonul apare, apasă pe acesta și urmează instrucțiunile, pentru a activa conectivitatea. După finalizarea acestui proces, versiunea de încercare cu o valabilitate de 3 luni a Coyote Series va fi funcțională în 72 de ore.
Aplicația Coyote poate fi găsită în secțiunea servicii.
Dacă butonul „Activează serviciile mele” nu este afișat în meniul principal, înseamnă că este deja activă conectivitatea autovehiculului și că versiunea de încercare cu o valabilitate de 3 luni a Coyote Series este funcțională.
Pentru a vedea dacă autovehiculul este conectat, accesează Meniul și vezi dacă butonul „Activează serviciile mele” apare în partea inferioară a ecranului.
Dacă butonul nu apare pe ecran, înseamnă că autovehiculul este deja conectat.
Dacă butonul apare, apasă pe Activează serviciile mele și urmează instrucțiunile.
Observație: Activarea conectivității autovehiculului poate dura până la 72 de ore.
Autovehiculul este conectat și te poți bucura de toate serviciile. Consultă întrebarea frecventă „De ce trebuie activată conectivitatea?” pentru mai multe informații.
Observație: Pentru ca serviciile cu conectare online să funcționeze trebuie să fie activată partajarea datelor.
Pentru a vedea dacă este activată partajarea datelor, accesează Meniu principal/Servicii/Setări/Partajare date.
Activarea conectivității autovehiculul îți permite să beneficiezi de servicii precum:
Pentru a vedea dacă este activă conectivitatea, consultă întrebarea frecventă „Autovehiculul meu este conectat?”
Poți să activezi/dezactivezi partajarea datelor oricând dorești, din secțiunea servicii a sistemului R-LINK Evolution: Meniu principal/Servicii/Setări/Partajare date.
Observație: Serviciile cu conectare online (Coyote, TomTom Traffic, etc.) au nevoie de partajarea datelor activă pentru a funcționa corespunzător.
Pentru a accesa magazinul R-LINK și întreg conținutul acestuia pentru prima dată;
PASUL 1: Creează mai întâi un cont MY Renault
Observație: Dacă nu găsești mesajul de activare în inbox, caută în folderul spam.
PASUL 2: Înregistrează autovehiculul Renault în contul MY Renault
Pentru a accesa magazinul R-LINK și întreg conținutul acestuia pentru prima dată:
PASUL 1: Creează mai întâi un cont MY Renault
Observație: Dacă nu găsești mesajul de activare în inbox, caută în folderul spam.
PASUL 2: Înregistrează autovehiculul Renault în contul MY Renault
Pentru gestionarea conținutului sistemului R-LINK, utilizând memoria disponibilă:
Pentru a adăuga materiale gratuite sau contra cost în sistemul R-LINK (servicii, aplicații, hărți):
În magazinul R-LINK poți să faci mai multe acțiuni:
Crearea unui cont MY Renault îți permite să beneficiezi de toate serviciile disponibile pentru autovehiculul tău.
Înregistrarea în MY Renault îți permite:
Pentru a crea un cont MY Renault, apasă aici.
Actualizarea sistemului R-LINK/R-LINK Evolution sau Carminat TomTom este importantă pentru a garanta funcționarea sistemului de navigație și a serviciilor cu conectare online, după data de 6 aprilie 2019.
Sistemele R-LINK 2 și TomTom Live nu trebuie actualizate.
Poți actualiza gratuit sistemul de pe site-ul Renault CONNECT.
Sistemele R-LINK 2 și TomTom Live nu trebuie actualizate.
Urmează pașii de mai jos:
1/ Selectează sistemul R-LINK Evolution;
2/ Introdu numărul de identificare (VIN) din 17 caractere al autovehiculului (de ex. VF1RFA123ABC12345).
Observație: Acest număr se regăsește în certificatul de înmatriculare sau în colțul din stânga jos al parbrizului autovehiculului.
3/ Descarcă fișierul actualizării pe calculator;
Observație: Pe durata procedurii asigură-te că este activă conexiunea la internet.
4/ Dezarhivează și copiază fișierul actualizării pe un stick USB gol (Mărime stick: 8-32 GB; în format FAT32).
5/ Pornește motorul și verifică dacă sistemul R-LINK/R-LINK Evolution este pornit
IMPORTANT: Nu opri sistemul R-LINK/R-LINK Evolution. Lasă autovehiculul parcat, cu motorul pornit pe întreaga durată a procesului de instalare.
6/ Introdu stickul în portul USB al autovehiculul și urmează instrucțiunile de pe ecran.
Observație: Actualizarea poate dura aproximativ 15/20 de minute
La sfârșitul procesului de instalare este posibil ca pe ecranul sistemului R-LINK/R-LINK Evolution să apară mesajul „Actualizare CanCoProcessor în curs”. În acest caz trebuie să aștepți câteva minute, până când sistemul repornește complet.
Da, poți actualiza gratuit sistemul R-LINK/R-LINK Evolution de pe site-ul Renault CONNECT.
Observație: Pentru informații suplimentare poți consulta întrebarea frecventă „Cum pot actualiza sistemul R-LINK/R-LINK Evolution?”.
Pentru actualizarea sistemului R-LINK și a conținutului acestuia (sistem, hărți, aplicații):
PASUL 1: Mai întâi, instalează aplicația de descărcare R-LINK Toolbox
PASUL 2: Actualizează sistemul R-LINK
Dacă aplicația TomTom Live Traffic nu funcționează corespunzător este posibil ca abonamentul pe 3 ani să fi expirat.
Poți vedea dacă abonamentul mai este valabil în magazinul R-LINK (consultă întrebarea frecventă „Cum pot accesa magazinul R-LINK?” dacă ai nevoie de ajutor).
În magazinul R-LINK, accesează secțiunea „Aplicațiile și serviciile mele”, pentru a vedea starea abonamentelor la serviciile cu conectare online.
Dacă abonamentul TomTom Live Traffic a expirat, poți achiziționa versiunea completă, disponibilă în secțiunea Catalog.
Dacă abonamentul valabil, dar TomTom Live Traffic tot nu funcționează, vezi dacă este activată opțiunea de partajare a datelor pe sistemul R-LINK Evolution: Meniu principal/Servicii/Setări/Partajare date. Pentru ca TomTom Traffic să funcționeze trebuie să fie activată partajarea datelor.
Dacă problema persistă, încearcă să actualizezi versiunile hărților și aplicației, din secțiunea Actualizări a magazinului R-LINK. (Consultă întrebarea frecventă „Cum pot actualiza hărțile?” dacă ai nevoie de ajutor.)
Dacă problema nu s-a rezolvat, apelează pentru ajutor serviciul de Asistență clienți și indică faptul că ai urmat deja această procedură.
Pentru a efectua procesul ai nevoie de cadrul SD al sistemului R-LINK Evolution și de un computer cu acces la internet.
Pasul 1: Scoaterea cadrului SD - din autovehicul
Mergi mai întâi la autovehicul, pornește motorul și sistemul R-LINK Evolution. În meniul principal, apasă pe pictograma „+”, apasă butonul „Scoatere card SD” și confirmă. Apoi poți scoate în siguranță cardul SD de pe autovehicul. (Observație: Cardul SD este amplasat în dreptul portului USB al autovehiculului.)
Pasul 2: Descărcarea unei hărți noi - pe computer
Pornește computerul, accesează internetul și conectează-te la magazinul R-LINK (consultă întrebarea frecventă „Cum pot accesa magazinul R-LINK?” dacă este cazul).
Dacă sunt disponibile actualizări, în magazinul R-LINK apare o fereastră pop-up (Observație: dacă nu apare o fereastră pop-up, este posibil ca harta să fie deja actualizată. Poți verifica dacă este disponibilă o hartă nouă în secțiunea „Actualizări”). Selectează elementul pe care vrei să-l actualizezi și apasă pe Accesare actualizări și apoi pe Actualizare.
Introdu cardul SD în computer, lansează aplicația R-LINK Evolution Toolbox și activează descărcarea actualizărilor. (Observație: În funcție de mărimea hărților și de conexiunea la internet, este posibil ca descărcarea să dureze.)
După finalizarea descărcării poți scoate în siguranță cardul SD.
Notă: Dacă primești un mesaj de eroare "Spațiu de stocare insuficient", reintrodu cardul SD în vehicul și șterge toate aplicațiile pe care nu le folosești pentru a elibera mai mult spațiu (de exemplu aplicația e-Guide). Pentru aceasta trebuie să accesezi meniul "Service", selectezi "Setări", apoi "Gestionare aplicații". Selectează acum aplicațiile pe care dorești să le ștergi. Apasă "+" de sub primul tab și "Șterge aplicația". Apoi repetă procesul de la pasul 1.
Pasul 3: Instalarea hărții noi pe R-LINK Evolution - pe autovehicul
Ia cu tine în autovehicul cardul SD care conține hărțile noi descărcate. Pornește motorul și lasă-l pornit pe durata operației. Apoi introdu cardul SD și pornește sistemul R-LINK Evolution. Procesul de instalare va începe automat.
Observație: Nu utiliza sistemul R-LINK Evolution și lasă motorul pornit pe durata instalării.
După finalizarea instalării apare un mesaj. Poți beneficia de hărțile noi imediat.
Pentru a lansa navigația GPS din pagina principală a sistemului R-LINK Evolution, apasă pe meniu și apoi apasă pe Navigație. În meniul Navigație, apasă pe butonul „Destinație” și introdu destinația.
Trebuie să introduci:
Confirmă destinația, iar navigația începe după câteva secunde.
Observație: Poți găsi toate destinațiile anterioare și punctele de interes din apropiere (stații de alimentare, parcări etc.) în meniul Destinație.
pagina de ajutor
Servicii cu conectare online
Descoperă răspunsurile la întrebările despre serviciile cu conectare online.
Observație: Dacă este activat programul de încărcare, încărcarea instantanee nu este posibilă.
Atunci când încărcarea este activată, poți să vezi următoarea încărcare programată, cu dată, oră și durată, în pagina „Autovehiculul meu”.
Pentru a activa aerul condiționat direct din aplicația MY Renault pentru mobil, apasă pe butonul de sub autonomia și starea bateriei autovehiculului
Pentru a programa aerul condiționat, apasă pe fila „confort”, pentru a accesa opțiunile de programare.
Dacă nu este posibil, verifică dacă:
Pentru a beneficia de serviciile cu conectare online din aplicația MY Renault, trebuie să ai un telefon cu una dintre cele mai recente 3 versiuni de Android sau iOS.
Pentru a accesa serviciile cu conectare online trebuie efectuată procedura următoare de pe telefon:
Nu. Trebuie să-ți creezi un cont în aplicația MY Renault pentru telefon, pentru a accesa aceste servicii cu conectare online.
Pentru a reînnoi serviciile cu conectare online, accesează spațiul pentru clienți de pe site-ul MY Renault https://myr.renault.ro și accesează magazinul.
Apoi vei putea să vezi starea serviciilor tale și să le reînnoiești, dacă este cazul sau să achiziționezi servicii noi.
Site-ul MY Z.E. nu mai este disponibil. Cu toate acestea, poți accesa toate serviciile conectate din aplicația MY Renault.
Pentru a face acest lucru, trebuie să-ți creezi un cont în aplicația MY Renault pentru telefon, pentru a accesa serviciile cu conectare online;
Codul de activare utilizat pentru crearea contului MY Renault poate fi găsit în diferite moduri:
Aplicația My Z.E. s-a modificat și acum este integrată în aplicația MY Renault.
Pentru a accesa serviciile, descarcă noua aplicație MY Renault și creează un cont. Dacă serviciile tot nu sunt disponibile, este posibil ca abonamentul să fi expirat.
Pentru a beneficia din nou de servicii, le poți reînnoi anual, gratuit, din magazinul R-LINK. Consultă întrebarea frecventă „Cum pot reînnoi serviciile?” din aceeași secțiune de ajutor.
Da, poți să te abonezi la oferte din rețea sau din magazinul R-LINK (pentru autovehiculele echipate cu sistem R-LINK)
Pentru a regăsi serviciile cu conectare online, apelează serviciul de Asistență clienți cu dovada achiziției și solicită crearea unui contract pe numele tău.
Din aplicația MY Renault pentru mobil poți pregăti un traseu prin identificarea stațiilor de încărcare cele mai potrivite pentru autovehiculul tău, din zona în care te deplasezi.
Prin completarea informațiilor despre călătorie (încărcarea bateriei, bagajele etc.), poți obține un traseu estimat simulând călătoria și timpul de încărcare.
În timpul estimării călătoriei nu putem garanta că stațiile de încărcare vor fi disponibile.
Pentru a pregăti vânzarea autovehiculului, urmează pașii de mai jos:
Din ecranul R-LINK:
• Din sistemul R-LINK, apasă pe meniu pentru a accesa meniul principal;
• Apasă pictograma Sistem;
• Din meniul Sistem, apasă pe săgeata din dreapta și caută pictograma de revenire la setările inițiale;
• Apasă pictograma, pentru a activa resetarea
Observație: Resetarea sistemului va șterge toate datele personale de la bord (destinațiile anterioare, presetările radioului, serviciile conectate prin Bluetooth etc.).
Autovehiculul este pregătit de vânzare. Poți informa noul proprietar că poate beneficia, de asemenea, de servicii cu conectare online. Descarcă de aici ghidul serviciilor cu conectare online pentru revânzare și pune-l la dispoziția noului proprietar.
Pentru a beneficia de serviciile cu conectare online ai nevoie de un cod de activare. Pentru a-l obține urmează pașii de mai jos:
Pentru a beneficia în continuare de serviciile cu conectare online, descarcă gratuit aplicația MY Renault din Apple Store sau Google Play. Pentru a accesa serviciile trebuie să urmezi pașii de mai jos:
Vrei să afli mai multe?