Află detalii despre sistemul multimedia EASY LINK
Te pregătești să utilizezi pentru prima dată sistemul easy link? Apasă butonul Start. Ecranul sistemului multimedia se activează.
Vei fi ghidat automat pentru configurarea inițială a sistemului easy link și a serviciilor cu conectare online.
Pentru o gestionare optimă a ecranului și navigației, consultă ghidurile online sau aceste întrebări frecvente.
Deschide meniul principal, apoi setările sistemului și selectează Language (limba). Selectează limba preferată.
Deschide meniul principal, apoi setările sistemului și selectează Date and time (data și ora). Fixează ora și data manual sau selectează setarea automată.
Gestionează cu ușurință notificările și alertele! Fă clic pe suggestions and notifications (sugestii și modificări) din meniul principal și selectează preferințele.
Pentru a personaliza profilul de utilizator, accesează meniul Settings (Setări) al sistemului easy link. Accesează System (Sistem), apoi User profile (Profil utilizator). Selectează Change (Modificare), pentru a personaliza numele și imaginea de profil.
Sistemul easy link permite gestionarea a până la 6 profiluri.
Poți configura widgeturile, alertele, punctele de interes și alte setări de personalizare, prin accesarea meniului principal sau a meniului Settings (Setări).
Personalizează sistemul easy link conform preferințelor personale! Personalizează afișajul prin adăugarea de widgeturi. Widgeturile permit accesarea directă a celor mai utilizate funcții.
Configurează widgeturile în 5 pași rapizi:
Șterge un widget în 3 pași:
Rămâi cu mâinile pe volan! Folosește comanda vocală pentru a apela un număr din agendă, a introduce o destinație sau a schimba postul de radio.
Activează funcția prin atingerea butonului de pe coloana de direcție.
O notificare te informează imediat dacă este disponibilă o nouă versiune a sistemului multimedia.
Sistemul easy link se actualizează automat, fără a fi necesară conectarea.
Este posibil ca ecranul sistemului easy link să se blocheze atunci când memoria este plină.
În acest caz, repornește sistemul prin atingerea lungă a butonului de pornire/oprire a sistemului easy link. Atinge lung până când sistemul repornește.
Poți schimba oricând limba sistemului multimedia, din meniul Settings (Setări) al ecranului principal.
Dacă problema persistă, contactează Vocea clientului.
Poți personaliza oricând afișarea widgeturilor și adăuga widgeturile care lipsesc din ecranul principal.
Dacă problema persistă, contactează Vocea clientului.
Poți conecta prin Bluetooth® telefonul la sistemul easy link. Pentru a face acest lucru, apasă pe widgetul Phone (Telefon).
Apoi urmează pașii de mai jos:
Activează conexiunea Bluetooth® a telefonului și comută în modul vizibil.
În funcție de modelul de telefon, introdu codul Bluetooth® al telefonului, pentru a-l asocia la sistemul multimedia sau confirmă solicitarea de asociere.
Este posibil ca pentru partajarea agendei, jurnalului apelurilor, conținutului media etc. telefonul să solicite permisiunea. Acceptă solicitarea, pentru a putea accesa aceste informații de pe sistemul easy link.
Apasă pe Phone (Telefon). Apare o fereastră care te invită să asociezi un telefon. Atinge Yes (Da). Sistemul multimedia caută semnale Bluetooth® în apropiere.
Selectează telefonul din lista propusă. Apoi selectează funcțiile pe care vrei să le asociezi:
Fă clic pe OK pentru confirmarea selecției. Telefonul este asociat la sistemul easy link!
Poți conecta telefonul prin Bluetooth® la easy link pentru:
Pentru a face acest lucru, asigură-te că telefonul are instalată ultima versiune a software-ului.
Pentru a vedea acest lucru vei avea nevoie de următoarele:
Dacă ai probleme la conectarea telefonului, asigură-te mai întâi că este compatibil cu sistemul easy link.
Pentru a face acest lucru, asigură-te că știi următoarele:
Sfat: Nu reușești să găsești versiunea de smartphone în listă? Verifică dacă este disponibilă o actualizare.
După ce sistemele sunt actualizate și compatibilitatea acestora este confirmată, repetă operația de asociere. Dacă problema persistă, contactează Vocea clientului.
Pentru a utiliza Android Auto™ trebuie să ai un telefon echipat cu Android versiunea 5.0 (Lollipop) sau o versiune ulterioară.
Sfat: Nu uita să actualizezi sistemul atunci când este cazul, pentru a te asigura că smartphone-ul este compatibil cu Android Auto™.
Pentru a utiliza Apple CarPlay™ trebuie să ai un iPhone 5 sau o versiune ulterioară, cu sistem de operare iOS 7.1 sau o versiune ulterioară.
Sfat: Nu uita să actualizezi sistemul atunci când este cazul, pentru a te asigura că iPhone-ul este compatibil cu Apple CarPlay™.
Vrei să accesezi aplicațiile de pe telefon direct pe ecranul sistemului multimedia easy link?
Începe prin descărcarea aplicației Android Auto™pe smartphone. Pornește aplicația și apoi configureaz-o. Aplicația este pregătită de utilizare!
În staționare, conectează telefonul la portul USB al sistemului easy link. Este afișat un mesaj privind ghidul.
În partea superioară a ecranului, butonul Android Auto™ indică faptul că serviciul este accesibil.
Aplicațiile de pe smartphone apar în meniul Android Auto™.
Vrei să accesezi aplicațiile de pe telefon direct pe ecranul sistemului multimedia easy link?
Începe prin configurarea smartphone-ului. Accesează:
Selectează numai conexiunea USB. Pentru a utiliza comanda vocală, activează Siri.
În staționare, conectează telefonul la portul USB al sistemului easy link. Este afișat un mesaj privind ghidul. La prima conectare acordă permisiunea pentru CarPlay™
În partea superioară a ecranului sistemului easy link, butonul Apple CarPlay™ indică faptul că serviciul este accesibil.
Aplicațiile de pe smartphone apar în meniul Apple CarPlay™.
Pe ecranul sistemului multimedia easy link poți regăsi toate aplicațiile tale favorite. Utilizează Apple CarPlay™ sau Android Auto™ (în funcție modelul de smartphone) pentru a instala noi aplicații.
Ai 5 aplicații native: Maps, Phone, Messages, Music, Podcasts.
Deschide App Store, pentru a găsi lista aplicațiilor compatibile cu Apple CarPlay™, cum ar fi Waze, Google Maps, Spotify sau Deezer.
Ai 4 aplicații native: Google Maps, Phone, Messages, Music.
Deschide App Store, pentru a găsi lista aplicațiilor compatibile cu Android Auto™, cum ar fi Waze, WhatsApp, Spotify sau Deezer.
Sistemul easy link îți permite să efectuezi apeluri de pe vehicul, fără să-ți abați privirea de la drum!
Pentru a efectua un apel poți și:
Pentru a primi un apel:
Pentru a afișa imagini de pe telefon pe ecranul sistemului easy link, atinge pictograma Applications (Aplicații) din meniul principal. Apoi deschide fila Photos (Imagini). Apoi, selectează un dispozitiv-sursă.
Dacă sunt conectate mai multe dispozitive, selectează din lista următoare:
„USB-1” (port USB);– „USB-2” (port USB).
Observație: Pentru siguranța ta, modul de citire a imaginilor este disponibil numai dacă vehiculul staționează.
„OK Google!” Adresează-te sistemului easy link cu ajutorul comenzii vocale Android Auto™. Pentru activare efectuează pașii următori.
Spune „OK Google” sau selectează microfonul. Așteaptă să se audă un bip. Spune comanda dorită.
Spune „OK Google”, ține apăsat butonul de comandă vocală de pe volan sau selectează microfonul. Așteaptă să se audă un bip. Spune comanda dorită.
Ascultă programele și muzica favorite cu ajutorul funcției radio a sistemului easy link.
Există 3 moduri:
Acesta îți permite să selectezi postul de radio preferat în funcție de frecvență. Pentru a scana frecvențele poți:
Sau și mai ușor, să salvezi posturile favorite.
Caută postul de radio favorit, prin scanarea listei în ordine alfabetică.
Aici găsești toate posturile salvate.
Găsește toate listele de redare favorite pe sistemul easy link! Din meniul principal, atinge Media sau comenzile rapide afișate în partea superioară a majorității meniurilor.
Va fi afișată o listă a surselor externe disponibile (USB, AUX etc.). Selectează dispozitivul dorit.
Dacă utilizezi un dispozitiv USB, asigură-te că este în format FAT32 și că are o capacitate de minimum 8 GB și maximum 64 GB.
Observație: Este posibil ca unele formate să nu fie recunoscute de sistem.
Pentru a regăsi melodiile favorite la bordul mașinii, efectuează pașii următori:
Observație: Unele telefoane nu activează funcția multimedia dacă nu conțin cel puțin un fișier cu muzică. Verifică dacă ai cel puțin un fișier cu muzică salvat în memoria telefonului.
Pentru a utiliza apelarea Renault Asistență, accesează Menu (Meniu), apoi Help - Assistance - Make call (Ajutor - Asistență - Apelare).
Acest apel te conectează direct la serviciul de asistență Renault. Pentru a beneficia de ajutor, vor fi trimise acestui serviciu localizarea geografică și alte date despre vehicul, precum și eventuala problemă.
Vehiculul este livrat cu versiunea easy link corespunzătoare. Versiunea nu poate fi înlocuită. Însă beneficiezi de actualizări automate periodice.
Accesează funcția Navigation (Navigație) din pagina principală a sistemului easy link. Atinge pictograma hărții sau Menu (Meniu) și apoi Navigation (Navigație). Găsești punctele de interes (POI) favorite pe hartă, alături de prețul combustibilului și informații în timp real*.
* în funcție de setările de personalizare
Navigația inteligentă cu easy link este însoțită de cele mai bune servicii TomTom. Condițiile meteo, detectarea automată a radarelor de viteză, știri din trafic etc. Activează serviciile cu conectare online și vei găsi aceste informații direct în spațiul pentru navigație.
Pregătirea traseului nu a fost niciodată mai ușoară!
Țara favorită este de obicei țara de reședință. La prima pornire, sistemul multimedia easy link efectuează în mod automat localizarea geografică. Apoi trebuie doar să confirmi țara favorită. Poți seta favoritele în orice moment din secțiunea Asistența pentru clienți Renault.
Harta țării favorite se actualizează automat.
Când pornești vehiculul este afișat un mesaj care îți solicită să setezi țara sau regiunea.
Poți vedea în orice moment setările pentru țară și regiune prin deschiderea meniului cu informații despre vehicul și apoi a meniului Update map (Actualizare hartă).
Funcția de navigație a sistemului multimedia easy link acoperă toate țările dintr-o regiune. Pentru a profita de toate avantajele acesteia, setează regiunea favorită.
Găsești toate hărțile țărilor din regiunea ta în meniul Navigation (Navigație). Pentru a activa actualizarea automată pentru altă țară decât cea favorită, accesează caseta de instrumente pentru clienții Renault, accesibilă din contul web My Renault.
În momentul selectării regiunii favorite ai acces în mod automat la toate țările din regiune. Pentru a actualiza automat harta unei țări, trebuie să o salvezi ca țară favorită.
Călătorești în afara regiunii favorite? Utilizează redarea interfeței telefonului pe ecranul multimedia, pentru a naviga mai ușor.
Harta țării favorite se actualizează automat și wireless. De asemenea, poți face actualizări din contul My Renault sau la reprezentanță, dacă este disponibilă o actualizare.
Pentru a actualiza harta utilizând Renault connect, urmează pașii de mai jos:
Observație: Lasă vehiculul parcat și cu motorul pornit pe întreaga durată a procesului de instalare.
Experții noștri sunt pregătiți să te ajute. Dacă funcția de localizare geografică a sistemului de navigație easy link nu funcționează corespunzător, contactează serviciul relații clienți Renault.
Serviciile Coyote nu mai sunt disponibile pentru easy link.
Toate funcțiile de navigație inteligentă și asistență pentru șofer sunt încorporate direct în sistemul multimedia de la bord!
Poți regla nivelul sunetului pentru navigație cu ajutorul butonului de volum aflat în colțul din dreapta, jos, al ecranului sistemului easy link.
Cu ajutorul pictogramelor afișate în dreptul acestui buton poți configura volumul muzicii, soneriei telefonului și navigației.
Pentru a utiliza serviciile cu conectare online ale aplicației My Renault, smartphone-ul trebuie să aibă o versiune a sistemului de operare echivalentă sau mai nouă decât:
Pentru a crea un cont în aplicația My Renault și a accesa întreg conținutul acestuia, urmează pașii de mai jos:
Te-ai înscris!
Poți modifica adresa de e-mail asociată contului My Renault urmând pașii de mai jos:
Pentru a adăuga vehiculul în contul My Renault, urmează pașii de mai jos:
Vehiculul este acum disponibil în contul My Renault. Poți vedea lista vehiculelor disponibile și adăuga vehicule în orice moment.
Numărul de identificare (VIN) este format din 17 caractere.
Găsești acest număr în certificatul de înmatriculare al vehiculului Renault sau chiar pe vehicul.
Numărul de identificare este necesar pentru a adăuga vehiculul la contul personal My Renault.
Da, poți adăuga mai multe vehicule într-un cont My Renault.
Urmează pașii de mai jos:
Poți consulta și gestiona oricând lista de vehicule conectate la contul personal My Renault.
Este posibilă adăugarea mai multor vehicule la același cont My Renault. Însă nu este posibilă adăugarea aceluiași vehicul în mai multe conturi My Renault.
Asocierea vehiculului cu aplicațiile My Renault este un pas esențial pentru utilizarea aplicațiilor cu conectare online.
Pentru a conecta aplicația My Renault la vehicul, urmează pașii de mai jos:
Observație: Dacă notificarea dispare înainte să introduci codul, o poți regăsi apăsând pe pictograma aflată în partea superioară a ecranului. Dacă însă nu primești notificarea care conține codul pe ecranul central al vehiculului, așteaptă 5 minute și apoi repornește sincronizarea din aplicația My Renault.
Vehiculul este conectat la contul My Renault. Poți utiliza toate serviciile disponibile în aplicația My Renault.
Dacă nu poți adăuga vehiculul în garajul virtual My Renault, urmează pașii de mai jos:
Pentru a șterge vehiculul din contul My Renault, urmează pașii de mai jos:
Vehiculul a fost șters din contul My Renault.
Localizează cea mai apropiată reprezentanță, utilizând aplicația My Renault.
Pentru a face acest lucru, conectează-te la cont și apoi fă clic pe pictograma Navigation (navigație), aflată în partea inferioară a ecranului. Apoi atinge simbolul +, aflat în partea dreaptă a hărții. Selectează pictograma pentru reprezentanță.
Sunt afișate cele mai apropiate reprezentanțe. Fă clic pe una dintre acestea, pentru a vedea datele de contact și programul de funcționare.
Pentru a accesa serviciile de la distanță trebuie să:
Apoi poți utiliza serviciile de la distanță precum: localizarea geografică a vehiculului, navigația până la destinație, preîncălzirea și multe altele!*
* în funcție de modelul vehiculului, tipul de conectivitate, abonamentul la serviciile cu conectare online și data primei înmatriculări.
Securizează accesul la serviciile cu conectare online My Renault, prin configurarea codului PIN. Pentru a face acest lucru, urcă la bordul vehiculului. Pornește sistemul multimedia. Asigură-te că ești într-o zonă cu semnal în rețea.
Din setările easy link, configurează codul pin format din 4 cifre. Pornește și oprește motorul.
Codul PIN este salvat. Poți utiliza în siguranță serviciile de la distanță!
Pentru a accesa descuierea și pornirea motorului de la distanță trebuie configurat un cod PIN, ce trebuie utilizat de fiecare dată.
Deschide aplicația My Renault și apoi meniul Map (Hartă). Fă clic pe pictograma vehiculului, aflată în partea din stânga jos.
Poziția vehiculului este indicată cu o pictogramă galbenă.
Observație: Pentru a utiliza această funcție, asigură-te că serviciile cu conectare online sunt activate și că aplicația este asociată la vehicul.
Dacă ești într-o zonă cu semnal în rețea, poziția vehiculului este actualizată la sfârșitul fiecărei călătorii.
Dacă vehiculul nu s-a deplasat timp de 3 zile, din motive de securitate poziția este ștearsă.
Pentru a găsi vehiculul într-o parcare, urmează pașii de mai jos:
Și gata!
Controlează de la distanță temperatura în habitaclul vehiculului. Pentru a face acest lucru, conectează-te la aplicația pentru mobil My Renault.
Asigură-te că motorul este oprit și că modelul electric Renault E-Tech sau modelul hibrid reîncărcabil la priză Renault E-Tech este conectat la o sursă de alimentare cu tensiune.
Pregătește zilnic călătoriile în modul electric, utilizând încărcarea programată.
Accesează aplicația pentru mobil My Renault, selectează vehiculul și apoi accesează meniul Schedule charge (Programare încărcare).
Selectează modul de încărcare.
Sfat: profită de prețul energiei în afara orelor de vârf și economisește!
Pentru a consulta istoricul de încărcare din ultimele 6 luni în aplicația My Renault, urmează acești pași:
Notă: Pentru a utiliza această funcție, asigură-te că serviciile conectate sunt activate și vehiculul este asociat cu aplicația.
Îți poți reînnoi serviciile conectate după ce perioada gratuită a expirat pentru un interval de 12 sau 36 de luni. Pentru a face acest lucru, urmează acești pași:
În fișa tehnică a fiecărui produs vei găsi toate informațiile despre utilizarea serviciilor. Este posibil ca unele servicii să poată fi utilizate direct de pe sistemul easy link și ca altele să necesite descărcarea aplicației pentru mobil My Renault.
Poți găsi informații despre serviciile disponibile în magazinul Renault connect.
Observație: Verifică dacă vehiculul este într-o zonă cu semnal în rețea.
Pentru a consulta compatibilitatea unui serviciu cu vehiculul, urmează pașii de mai jos:
Urmează pașii de mai jos:
Serviciile cu conectare online pot fi utilizate gratuit timp de 3 ani. După trecerea acestei perioade le poți reînnoi prin selectarea unui pachet.
Serviciile cu conectare online sunt activate în momentul predării vehiculului. Pot fi utilizate gratuit timp de 3 ani. Vrei să prelungești perioada? Alege pachetele de reînnoire pentru 12 sau 36 de luni.*
* în funcție de servicii
Ne ocupăm de tot! Serviciile cu conectare online sunt activate în momentul predării vehiculului, prin atingerea unui buton al sistemului easy link.
Pentru informații suplimentare, contactează serviciul relații clienți Renault.
Activarea aplicației My Renault pe vehicul este o cerință prealabilă pentru utilizarea serviciilor cu conectare online.
Pentru a activa serviciile pe vehicul, urmează pașii de mai jos:
Pentru a utiliza serviciile cu My Renault, trebuie să conectezi aplicația la vehicul.
Pentru a face acest lucru:
Pentru a afla dacă serviciile cu conectare online sunt activate:
Serviciile vor fi disponibile după 72 de ore de la activarea conectivității. Pentru întrebări, contactează serviciul relații clienți.
Reînnoiește serviciile cu conectare online de pe computer sau smartphone. Pentru a face acest lucru, conectează-te la contul My Renault.
Accesează fila Offers (Oferte), pentru a vedea dacă este disponibilă opțiunea de reînnoire a serviciilor cu conectare online.
Apoi fă clic pe Renew (Reînnoire) și urmează instrucțiunile pentru pașii următori.
Pentru actualizarea serviciilor cu conectare online, urmează pașii de mai jos:
Pentru dezactivarea temporară a serviciilor cu conectare online ale vehiculului, gestionează confidențialitatea prin dezactivarea colectării datelor. Poți face acest lucru astfel:
Magazinul Renault connect îți permite:
Observație: Pentru a accesa magazinul Renault connect, conectează-te la contul MyRenault și fă clic pe fila Renault connect store (Magazin Renault connect).
Pentru a utiliza serviciile, verifică dacă ai autorizat partajarea datelor și dacă ai activat funcția de conectivitate a sistemului easy link.
Magazinul Renault connect îți permite să accesezi servicii aferente sistemului de navigație sau comenzii de la distanță a vehiculului Renault.
Disponibilitatea variază în funcție de modelul de vehicul.
Pentru a accesa magazinul Renault connect, trebuie mai întâi să creezi un cont în My Renault. Apoi urmează pașii de mai jos:
Pentru a vedea lista serviciilor disponibile sau activate aferente vehiculului, urmează pașii de mai jos:
Ai întrebări despre magazinul Renault connect, cum funcționează acesta sau serviciile disponibile?
Consultă întrebările frecvente.
Aceasta se activează automat în caz de accident. Sistemul face legătura cu serviciile de asistență și le trimite la locația exactă a evenimentului.
Dacă este necesar, poți să activezi apelul de urgență manual, prin apăsarea butonului din zona oglinzii retrovizoare.
Vehiculul este livrat cu versiunea easy link corespunzătoare. Versiunea nu poate fi înlocuită. Însă beneficiezi de actualizări automate periodice.
Dacă unul dintre serviciile cu conectare online nu funcționează, urmează pașii de mai jos:
Pentru a pregăti vânzarea vehiculului, urmează pașii de mai jos:
Începe prin eliminarea vehiculului din contul My Renault. Apoi, resetează vehiculul la setările din fabrică, pentru a șterge datele personale:
Vehiculul este pregătit pentru revânzare!
pagina de ajutor
Servicii cu conectare online
Descoperă răspunsurile la întrebările despre serviciile noastre cu conectare online.
Vrei să afli mai multe?