06.05.2021
Renault Talk: un eveniment cu totul digital, exclusiv Renault
Boulogne-Billancourt – Joi, 6 Mai, 2021. În această zi, Luca de Meo și echipa brandului Renault au împărtășit, timp de mai bine de o oră, viziunea lor despre marcă: un lider în tranziția energetică, în fruntea celor mai noi tehnologii și servicii, operând într-o manieră mai durabilă și mai responsabilă.
Brand centrat pe oameni, Renault intră într-o nouă eră, deoarece aduce un val de modernitate industriei auto europene.
„Nouvelle Vague” va transforma Renault într-un brand construit în jurul tehnologiei, serviciilor și energiei curate, realizând vehicule mai inteligente în fiecare zi și soluții de mobilitate mai durabile. Acest lucru este în concordanță cu ADN-ul mărcii, ca o companie care s-a schimbat odată cu vremurile de-a lungul secolului al XX-lea, concepând vehicule inovatoare și profund moderne la fiecare pas al drumului. În 2021, mai mult ca oricând, Renault se străduiește să răspundă așteptărilor pieței de soluții de mobilitate responsabile, fără carbon, sigure și scalabile, care să corespundă nevoilor clienților.
În timpul evenimentului Renault Talk #1, Luca de Meo a reafirmat direcția stabilită pentru marca aflată în centrul planului Renaulution al Grupului:
De-a lungul istoriei sale, marca Renault a suferit modificări repetate ale identității sale vizuale. Dar un lucru a rămas neschimbat din 1925: diamantul Renault recunoscut instantaneu, un adevărat simbol al mărcii.
Cea mai recentă iterație a fost creată în 1992 și, deși a fost refăcută în 2015, a devenit treptat puțin învechită. Deoarece marca este adânc înrădăcinată într-o piață modernă, internațională, în care expresia sa va fi simțită în diverse domenii, logo-ul său recent dezvăluit este mai modern și mai vibrant și servește unui scop cheie: descrie marca Renault ca fiind mai relevantă și construită pe valori centrate pe oameni. Un design simplificat, fără grafica numelui și nici semnătură de brand, logo-ul are o formă deschisă, reflectând astfel deschiderea și transparența mărcii.
Noul logo a fost proiectat în colaborare cu consultanții Landor & Fitch și va fi introdus treptat începând cu anul viitor pe toate vehiculele marca Renault și în întreaga rețea Renault. Până în 2024, întreaga gamă Renault va purta noul logo.
Gilles Vidal, Brand Design Director Renault, a dezvăluit o imagine a logo-ului, așa cum va apărea pe spatele noului Megane E-TECH Electric, care va fi comercializat în 2022.Gilles Vidal a prezentat, de asemenea, două imagini interioare care arată o experiență de bord revizuită și îmbunătățită, care include:
Potrivit lui Arnaud Belloni VP Global Marketing al mărcii Renault, „Nouvelle Vague” se reflectă și în spoturile publicitare ale mărcii. Impregnate de creativitate și modernitate, acestea încorporează unele dintre cele mai memorabile amintiri ale mărcii: Renault Fuego, melodii cult revizuite precum „Johnny & Mary” sau tricoul de ciclism Renault-Gitane din anii 70, prezent în noua reclamă pentru Captur E-TECH Hybrid.
Noua identitate a mărcii este deja o caracteristică de bază a campaniilor de publicitate și a comunicărilor Renault și va fi implementată pe site-urile web ale mărcii începând de luna viitoare.
Cu o experiență de peste 10 ani și aproape 400.000 de vehicule vândute până în prezent, marca Renault este lider pe piața europeană a vehiculelor electrice. Bazându-se pe expertiza sa în vehiculele complet electrice, marca Renault și-a extins gama de vehicule electrice cu versiuni hybrid și Plug-in Hybrid ale vehiculelor sale de bază.
Cu peste 150 de brevete de invenție și beneficiind de experiența mărcii în Formula 1, tehnologia E-TECH Hybrid este la fel de originală pe cât de modulară. Atât în varianta hibrid cât și în hibrid plug-in, aceasta oferă cea mai bună eficiență energetică și plăcere la conducere, reducând în același timp emisiile de CO2 și consumul de combustibil.
În 2020, această tehnologie revoluționară a fost integrată pe cele 3 vehicule de bază pentru a democratiza experiența conducerii electrice:
În 2021, cu cele mai recente lansări Arkana și Captur în versiunea E-TECH Hybrid și Plug-in Hybrid, Mégane E-TECH în versiunea Sedan, Renault oferă o gamă de șase vehicule E-TECH Hybrid sau Plug-in Hybrid.
Gilles le Borgne, EVP, Engineering Director Renault Group, confirmă faptul că marca se pregătește pentru viitor extinzând domeniul de aplicare a tehnologiei E-TECH Hybrid la generațiile următoare.Segmentele superioare, și în special segmentul C-SUV, vor vedea sosirea unui nou motor în 3 cilindri de 1.2 l, combinat cu un motor electric, pentru 200 CP în versiune HEV, în 2022, și 280 CP în versiune Plug-in Hybrid cu tracțiune integrală, în 2024.
Răsturnând codurile tradiționale prin conceptul său unic și complet hibrid, Arkana este un vehicul cu vocație internațională care își propune să cucerească un segment C în plină expansiune. Primul SUV Coupé al producătorului generalist combină plăcerea de a conduce, confortul și spațiul.
Personalitatea sa puternică și stilul distinctiv sunt asociate cu un motor complet hibrid, ceea ce îl face diferit de orice alt vehicul din segmentul său:
Bine primit de clienți, cu peste 6.000 de comenzi deja plasate în luna mai în Europa, noul Renault Arkana va fi disponibil în versiunea E-TECH hybrid din iunie.
Un adevărat simbol de la înființarea sa în 1997, Kangoo a revenit. Noul Kangoo combină eleganța, spațiul și tehnologia. Cu un design fluid și robust, furgoneta oferă cea mai bună încăpere, cu 3 locuri reale în spate și mai mult de 49 de litri de depozitare accesibilă. Un portbagaj generos de 775 de litri, care poate fi extins la 3.500 de litri, cu podea lungă, plană. 14 noi sisteme de asistență sunt incluse în pachetul standard pentru o siguranță optimă.
Noul Kangoo va fi disponibil în versiunile cu 5 și 7 locuri.În 2022, New Kangoo va fi disponibil și în versiunea E-TECH 100% electrică.
Fabrice Cambolive, SVP, Renault Brand Sales and Operations, a reafirmat prioritățile comerciale ale mărcii Renault:
Mândru de rădăcinile sale franceze, brandul Renault este, de asemenea, un brand internațional. Planul Renaulution este modul Renault de a-și consolida prezența internațională, sporind în același timp eficiența. Model cu model, piață cu piață, marca Renault și-a revizuit modelul de afaceri. Obiectivul final al jocului: creșterea profitabilității vehiculelor sale și pregătirea unei noi generații de produse pentru a cuceri noi piețe.
La nivel internațional, Renault a investit pe piețele sale istorice cu potențial ridicat, cu o prezență locală puternică - Brazilia, Rusia, Turcia și India - menținând în același timp nivelurile de risc.
În Europa, Renault continuă să se bazeze pe piețele sale cheie - Franța, Spania, Italia, Germania și Regatul Unit - cu o gamă mai vizibilă și o foaie de parcurs clară: pârghia E-TECH pentru a încuraja mobilitatea electrică și a intensifica eforturile de creștere a cotelor de piață atât pentru segmentul C, cât și pentru vehiculele comerciale.
Lăsându-se purtat de „Nouvelle Vague”, Renault are performanțe mai bune și mai rapide. Brandul Renault merge înainte.
Blogul Renault