Rezumat
  • Renault devine Partener Premium al Roland-Garros, oferind mobilitate electrică.
  • Renault furnizează o flotă de 100 de Renault Megane E-Tech Electric.
  • Renault lansează „GIVE ME 5”, noul proiect de responsabilitate socială a mărcii, dedicat tinerelor generații.
  • Brandul susține practicarea tenisului în orașe.

 

Ca parte a noii sale strategii de marcă, Renault a decis să-și eficientizeze parteneriatele globale de marketing și să-și concentreze angajamentele pe câțiva piloni cheie capabili să ofere o valoare adăugată considerabilă. Renault se va concentra începând de acum pe sport, cu două parteneriate principale – rugby, devenind partener major al Federației Franceze de Rugby, și tenis, în parteneriat cu turneul de la Roland-Garros.

RENAULT X ROLAND-GARROS

Competiția de Grand Slam pariziană și producătorul Renault și-au unit forțele pentru a scrie un nou capitol în istoria lor. Începând cu turneul din 2022, care va avea loc în perioada 16 mai - 5 iunie, și pentru o durată inițială de cinci ani, Renault devine Premium Partner al Roland-Garros, unul dintre cele mai prestigioase evenimente sportive din lume.

 

Renault și Grand Slam-ul parizian au aceleași rădăcini, ambele născute în Franța, cu o puternică ambiție internațională, și împărtășesc valori comune în jurul conceptului „Made Of France”: pasiune și îndrăzneală. Parteneriatul dintre Renault și Federația Franceză de Tenis (FFT) este și mai evident deoarece se bazează pe doi piloni strategici principali pentru ambele mărci: mobilitatea durabilă și responsabilitatea socială.

O FLOTĂ ELECTRICĂ

Renault și Roland-Garros împărtășesc aceeași intenție de a se comporta mereu mai responsabil, prin urmare, mobilitatea durabilă este esențială pentru ambele mărci. Renault își accelerează deja transformarea cu obiectivul de a deveni un brand complet electric în Europa până în 2030.

 

Acest angajament față de mobilitatea durabilă se reflectă în mod clar în flota de 100 de Megane E-Tech Electric pe care Renault a pus-o la dispoziția Open-ului francez, ca parte a parcului total care va număra 160 de vehicule.

GIVE ME 5

În paralel cu semnarea acestui acord de parteneriat, Renault lansează „GIVE ME 5”, noul proiect de responsabilitate socială a mărcii, dedicat tinerelor generații.


În primă fază, Renault vrea să promoveze practica tenisului în orașe prin renovarea locurilor de joacă din zonele suburbane cu ajutorul artiștilor locali. Două astfel de zone vor fi deschise în Franța până la sfârșitul anului.


Pentru a ajuta la finanțarea proiectului „GIVE ME 5”, în cadrul turneului Roland-Garros, Renault va pune în aplicare „Let Challenge”. De fiecare dată când o minge servită lovește cordonul fileului înainte de a ateriza pe terenul de serviciu ceea ce se întâmplă în medie de peste 2.000 de ori în timpul turneului, Renault va aloca o sumă de bani acestei inițiative sociale.


În plus, brandul va invita la Roland-Garros mai multe grupuri de copii și adolescenți proveniți din medii defavorizate, să trăiască o experiență exclusivistă și să participe la o zi a turneului.

ACTIVITĂȚI ÎN INTERIORUL ȘI EXTERIORUL STADIONULUI

Ca parte a acestei noi colaborări și pentru prima dată în istoria Roland-Garros, sigla Renault va fi afișată pe plasele celor cinci terenuri principale (Philippe-Chatrier, Suzanne-Lenglen, Simonne-Mathieu , terenurile  n°7 și n°14) pe tot parcursul turneului, de la tururile de calificare până la finală.

 

În timpul turneului, Renault va conta și pe un stand de 150 m2 în interiorul complexului Roland-Garros, unde vizitatorii vor putea afla informații despre viitoarea gamă electrică și electrificată a mărcii și unde vor fi expuse: Renault Megane E-Tech Electric, Renault 5 Prototype și Noul Renault Austral, a cărui premieră mondială va avea loc aici, la Roland-Garros.Fanii mobilității și tenisului se vor putea bucura de mai multe experiențe pe care Renault le va pune la dispoziție pe parcursul turneului.

 

Renault Green Line: oricine dorește să ajungă la turneu cu zero emisii va putea să o facă ușor cu ajutorul Renault. Compania de car-sharing ZITY by Mobilize va oferi clienților săi posibilitatea de a ajunge la Roland-Garros și de a parca chiar lângă stadion pe unul dintre cele cinci locuri de parcare ZITY. Clienții noi vor beneficia de o promoție specială.

 

Gama Renault The Originals: plecând de la Atelier Renault, magazinul emblematic al mărcii de pe Champs-Elysées, iubitorii de tenis vor avea ocazia să trăiască o experiență unică, atemporală, urcând într-un autobuz RATP din anii 30 care îi va conduce direct la stadion.

 

Renault Electro-Pop Line: cu ocazia aniversării a 50 de ani de la apariția Renault 5, marca a transformat cinci modele istorice, echipându-le cu motoare 100% electrice, pe care fanii și oaspeții le vor putea utiliza pentru a ajunge la stadionul Roland-Garros.

 

DESPRE ROLAND-GARROS

În ochii pasionaților de sport și chiar ai publicului larg, Roland-Garros este un eveniment de neratat. Turneul din 2021 a fost difuzat în 222 de țări din întreaga lume, confirmând statutul turneului drept eveniment sportiv internațional de primă clasă. Organizat de Federația Franceză de Tenis, Roland-Garros este singurul turneu de Grand Slam care se joacă pe zgură, una dintre cele mai vechi și mai nobile suprafețe din istoria tenisului.