O mașină demo de familie, Renault Emblème, acceptă provocarea reducerii emisiilor de carbon. Cu o tehnologie duală sustenabilă, electrică și pe hidrogen, Renault Emblème vrea să reducă emisiile de CO2e cu 90% față de modelele echivalente, pe parcursul ciclului de viață. Obiectivul Renault Group: zero emisii nete de carbon până în 2040¹ în Europa.
design sofisticat și aerodinamică optimizată
Designul Emblème, expresia viitorului stil de design Renault, este pus în valoare de cele 2 nuanțe de verde ale caroseriei³. Acest vehicul demo avangardist a fost atent proiectat pentru eficiență energetică. Fiecare element este conceput pentru a îmbunătăți aerodinamica și a contribui la reducerea rezistenței la înaintare.
sistem de iluminare inspirat de sigla Renault
capotă lungă și plonjantă
design sportiv și linii curbe
plafon plonjant și spoiler spate de mari dimensiuni
parte spate aerodinamică, siglă Renault iluminată
design sofisticat și aerodinamică optimizată
Designul Emblème, expresia viitorului stil de design Renault, este pus în valoare de cele 2 nuanțe de verde ale caroseriei³. Acest vehicul demo avangardist a fost atent proiectat pentru eficiență energetică. Fiecare element este conceput pentru a îmbunătăți aerodinamica și a contribui la reducerea rezistenței la înaintare.
sistem de iluminare inspirat de sigla Renault
flux de aer optimizat
ELEMENTE AERODINAMICE
capotă lungă și plonjantă
În centrul capotei lungi și plonjante, două aripioare direcționează fluxul de aer și minimizează suprafața frontală, optimizând eficiența și aspectul.
camere video pe post de oglinzi retrovizoare
Pentru a maximiza eficiența aerodinamică, oglinzile retrovizoare exterioare sunt înlocuite de 2 camere video laterale. Acestea sunt integrate în pasajele roților, zona care generează cele mai puține turbulențe aerodinamice.
2 prize de aer pentru flux de aer optimizat
Bara este echipată cu 2 prize de aer care se continuă în spatele roților și ghidează aerul de-a lungul ușilor din față. Fără turbulențe în spatele roților față: rezistență la înaintare redusă. În partea de jos a barei, grilele active se deschid și se închid pentru a asigura un flux de aer optim către intercoolere.
spoiler și difuzor dinamic spate
Plafonul direcționează în mod natural fluxul de aer către spoilerul spate de mari dimensiuni. Podeaua este complet plată. Sub bara spate, un difuzor dinamic echilibrează fluxul de aer superior și cel inferior, pentru a minimiza rezistența aerodinamică.
proiectat pentru eficiență
Toate elementele au fost optimizate pentru aerodinamică îmbunătățită: ștergătoare de parbriz camuflate sub capotă, mânere escamotabile uși, stâlpi plafon curbați, geamuri perfect integrate și anvelope înalte și înguste, cu rezistență redusă la rulare.
Urmărirea obiectivului de a avea vehicule cu emisii reduse de carbon în Europa, până în 2040²
obiectiv zero emisii de carbon
Ferm angajat în obiectivul de mobilitate sustenabilă, Renault Group își propune reducerea gazelor cu efect de seră cu 90% de-a lungul ciclului de viață al vehiculelor sale pentru a atinge neutralitatea emisiilor de carbon în Europa¹, până în 2040. Acest obiectiv ambițios este concretizat de modelul Emblème. Află mai multe pe 30 octombrie.
un ciclu de viață mai sustenabil
Provocarea modelului Emblème este de a maximiza reducerea emisiilor de carbon de-a lungul ciclului de viață: materiale reciclate, cu conținut redus de carbon sau naturale, producție alimentată 100% cu energie regenerabilă și promovarea adoptării pe scară largă a practicilor de second-life și economie circulară.
motorizare cu alimentare dublă
Renault Emblème dispune de un sistem de propulsie electrică dual-energy, care combină o baterie reîncărcabilă pentru utilizarea zilnică cu o pilă de combustie pe bază de hidrogen pentru călătoriile mai lungi. Această configurație îi sporește versatilitatea, permițând călătorii de până la 1.000 km fără a fi nevoie de reîncărcare electrică.³
mobilitate mai sustenabilă, mai sigură și mai accesibilă
Datorită colaborării dintre inginerii, designerii și partenerii noștri, prototipul Emblème explorează soluții noi pentru reducerea emisiilor de carbon. Urmaș al prototipurilor Eolab (2014) și Scenic Vision H2-Tech (2022), acest vehicul demo este un laborator mobil care demonstrează inovațiile ce asigură o reducere importantă a emisiilor de carbon.