Consum de combustibil cu până la 40%* mai redus, cu motorizarea full hybrid E-Tech. În oraș conduci până la 80%** din timp în modul electric. Bateria se încarcă la decelerare și frânare, nu trebuie conectată la priză.
Primul nivel de hibridizare, sistemul electric de 12 V, ajută motorul pe benzină în timpul fazelor de accelerare, pentru a oferi șoferului o experiență mai flexibilă și mai dinamică, limitând în același timp consumul de combustibil.
pentru motorizarea full hybrid E-Tech comparativ cu motorizarea mild hybrid, conform protocolului WLTC în oraș/sursă UTAC și IDIADA/septembrie 2022.
în funcție de nivelul de încărcare a bateriei și de stilul de condus/sursă: date interne Renault/2022.
O gamă completă de motorizări 100% hibride, din care poți alege: full hybrid E-Tech, cea mai eficientă motorizare la această clasă și la clasa mild hybrid.
full hybrid E-Tech 200 CP |
mild hybrid 160 CP |
|
---|---|---|
tehnologie |
1 baterie |
1 x baterie de 12 V |
consum redus de combustibil |
până la 40%* |
până la 8% |
consum de combustibil |
4,7 l/100 km |
6,2 l/100 km |
emisii de CO2 |
106 g/km |
142 g/km |
recuperare energie la decelerare și frânare |
da |
da |
amplificare recuperare energie |
da |
nu |
motorizare termică cu asistență electrică |
da |
da |
mod electric în oraș |
până la 80%** din parcurs, cu recuperarea energiei |
nu |
pentru motorizarea full hybrid E-Tech comparativ cu motorizarea mild hybrid, conform protocolului WLTC în oraș/sursă UTAC și IDIADA/septembrie 2022.
în funcție de nivelul de încărcare a bateriei și de stilul de condus/sursă: date interne Renault/2022.
hibrid la cel mai înalt nivel
*în funcție de nivelul de încărcare a bateriei și de stilul de condus/sursă: date interne Renault/2022.
**pentru motorizarea E-Tech full hybrid comparativ cu motorizarea mild hybrid, conform protocolului WLTC în oraș/sursă UTAC și IDIADA/septembrie 2022.
tehnologie
Motorizarea full hybrid E-Tech care echipează modelul Renault Austral include un nou motor cu 3 cilindri de 1,2 litri turbo, pe benzină, un nou motor electric, o baterie litiu-ion și o cutie de viteze multi-modală inteligentă.
caracteristici principale
Pornirile sunt realizate automat de motorizarea electrică, care oferă accelerații puternice, instantanee. Frânarea cu recuperarea energiei încarcă bateria în timpul deplasării. De asemenea, puteți recupera și mai multă energie prin intermediul a 4 moduri de regenerare.
mild hybrid de nouă generație
tehnologie
Motorul turbo pe benzină de 1,3 l, cu injecție directă, este echipat cu filtru de particule și sistem mild hybrid de 12 V. Cu o putere de 160 CP, această tehnologie include electromotor-alternator cuplat la o baterie litiu-ion, care se încarcă în timpul decelerărilor.
caracteristici principale
Reduce consumul de combustibil în timpul fazelor de pornire și accelerare. Poți reduce consumul de combustibil și emisiile de CO2 și profita de reporniri mai line și de confort suplimentar.