Beneficiind de o platformă specială și soluții inovatoare, Renault Scenic E-Tech 100% electric combină perfect autonomia, plăcerea de a conduce și performanțele.
Motorul electric, proiectat pentru a nu conține metale rare, este fabricat în Franța. Vehiculul este rezultatul unui proces sustenabil de design și beneficiază de un ecosistem de producție european.
Combinația ideală între respectul pentru mediu și performanțele tehnice, pentru o experiență electrică optimizată.
motorizare E-Tech 100% electric
220 CP
disponibil și în versiunea de 170 CP
consum începând de la
16,8 kWh
/100 kmversiune cu autonomie mare (87 kWh) - versiune cu autonomie standard (60 kWh) de la 16,3 kWh/100
până la
625 km
autonomieconform normelor WLTP
¹procedura de certificare în ciclu combinat (Worldwide Light Test Procedure).
platformă electrică
Platforma modulară CMF-EV a lui Renault Scenic E-Tech 100% electric și configurațiile sale inovatoare, oferă o optimizare a greutății și un centru de greutate foarte scăzut. Acest lucru îți oferă un condus mai dinamic și mai receptiv.
plăcerea de a conduce
Cu motorul electric care generează o putere de 160 kW, adică 220 CP, modelul Scenic E-Tech 100% electric oferă un comportament rutier dinamic și sigur, indiferent de călătorie.
Direcția precisă - roțile împinse în cele 4 colțuri ale caroseriei - și ruliul redus al caroseriei asigură agilitate și o ținută de drum excelentă. Deții controlul la volan.
confort la volan
Platforma electrică a modelului Scenic E-Tech 100% electric, cu ampatament mai lung și ecartament mai mare, oferă un plus de stabilitate și confort la volan. În habitaclu, pasagerii beneficiază de mai mult spațiu interior, datorită și podelei plate, și de senzația de relaxare creată de izolarea fonică (tehnologie de izolare între baterie și habitaclu brevetată de Renault, care diminuează nivelul vibrațiilor și zgomotul la rulare).
performanțe în modul electric
Scenic E-Tech 100% electric îți permite să te deplasezi 370 de km pe autostradă cu o încărcare completă a bateriei. Acest lucru este posibil datorită designului centrat pe autonomie, motorului extrem de eficient și gestionării inteligente a consumului.
frânare cu recuperarea energiei
Cu ajutorul sistemului de recuperare a energiei, modelul Scenic E-Tech 100% electric încarcă bateria dacă încetinești sau apeși pedala de frână. Cele 4 niveluri de frânare cu recuperarea energiei, accesibile prin intermediul padelelor de pe volan, iau în considerare condițiile de trafic sau obiceiurile șoferului, crescând în mod eficient autonomia în modul electric*.
*indisponibil în versiunea Evolution
pompă de căldură
Pompa de căldură, disponibilă în echiparea standard, este dublată de un sistem de recuperare a energiei de la motor și baterie, pentru a îmbunătăți autonomia modelului Scenic E-Tech 100% electric și a asigura confortul termic al pasagerilor, indiferent de condițiile meteo. Extrem de util pe timp de iarnă.
ține cont de autonomie
Pe tabloul de bord ai la dispoziție un widget pentru asistență mai eficientă la deplasările în oraș și pe autostradă. Acesta te ajută să vezi autonomia estimată ținând cont de stilul de condus și nivelul de încărcare a bateriei modelului tău Scenic.
încărcare CA (curent alternativ)
Cu ajutorul încărcătorului de 22 kW¹, poți încărca rapid și de oriunde modelul Renault Scenic E-Tech 100% electric. Fiecare oprire poate fi o oportunitate de încărcare: recuperează până la 50% din autonomie în ~2h². Nicicând nu a fost atât de simplu să ajungi unde dorești.
¹disponibil opțional
²în funcție de baterie
încărcare CC (curent continuu)
Renault Scenic E-Tech 100% electric este perfect pentru călătorii, deplasări și vacanțe lungi. Cu ajutorul sistemului de încărcare rapidă CC, compatibil cu rețelele europene de încărcare, vehiculul poate recupera până la 2 ore de autonomie pe autostradă, în 30 de minute*.
Bateria „cu autonomie mare” oferă o curbă de putere îmbunătățită, mai stabilă în timp. Încărcarea rapidă de la 15 la 80%, pentru a recupera 57 kWh, durează numai 37 de minute.
*stație de încărcare rapidă de 150 kW CC, pentru 2 ore de autonomie pe autostradă cu o viteză medie de 110 km/h.
optimizarea condusului în modul electric
Profită de funcțiile cu conectare online destinate condusului unui vehicul electric: modelul Scenic E-Tech 100% electric oferă posibilitatea de precondiționare a temperaturii bateriei, pentru a scurta timpul de încărcare. Cu planificarea traseului pe Google Maps, inclusiv selectarea stațiilor de încărcare, vehiculul adaptează automat temperatura bateriei, pentru a maximiza puterea de încărcare, și îți sugerează procentual cât să încarci. Ideal pentru optimizarea călătoriilor pe timp de iarnă.
o gamă proiectată pentru toate tipurile de utilizatori
Pentru modelul Scenic sunt disponibile baterii de 2 capacități:
- Bateria de 87 kWh cu autonomie extinsă pentru EV87, de până la 625 km (norme WLTP). Perfectă pentru orice tip de călătorie, inclusiv până la 370 km pe autostradă, fără încărcare suplimentară (cu bateria încărcată complet la plecare).
- bateria de 60 kWh cu autonomie extinsă pentru EV60, potrivită pentru utilizare zilnică, cu autonomie de până la 430 km (norme WLTP) și posibilitatea de rulare pe autostradă, dacă este necesar.
posibilitate de reparare și durabilitate
Bateria, special adaptată pentru platforma AMPR MEDIUM, este proiectată ecologic, pentru a permite repararea și reciclarea.
Experiența în domeniul electric acumulată de Renault în peste 10 ani ne permite să maximizăm durata de utilizare a bateriei, care este garantată timp de 8 ani sau 160.000 km.
* Baterie alcătuită din 12 module care pot fi înlocuite în mod independent, în peste 20 de centre de reparații din Europa.
siguranță, pentru intervenții rapide
Bateria este asigurată prin mai multe sisteme specifice, care permit realizarea cu ușurință a oricăror intervenții necesare.
„Accesul pentru pompieri” permite serviciilor de urgență să stingă un eventual incendiu la baterie în doar câteva minute.
Comutatorul SD deconectează bateria de la rețeaua de înaltă tensiune pentru a asigura echipelor de intervenție siguranță electrică.
reciclare și recondiționare
La sfârșitul perioadei de utilizare a vehiculului, în funcție de starea acestuia, bateria poate fi recondiționată, reutilizată pentru stocarea de energie în alte scopuri sau reciclată. Peste 90% din cantitatea de cobalt, nichel și litiu va fi reciclată în buclă închisă* pentru a produce baterii noi.
* Reciclarea în buclă închisă a peste 90% din cantitatea de cobalt, nichel și litiu este organizată de The Future Is NEUTRAL (o filială a Grupului Renault specializată în economia circulară) și partenerii săi și ar trebui implementă până în 2027.